Napjainkban megszokhattuk már, hogy minden létező helyről dőlnek ránk a hirdetések. A nyilvános wécék idáig azonban érintetlenek maradtak a reklámoktól: itt maximum falfirkák olvasgatásával múlathattuk az időt.
Ennek azonban vége: egy holland startup, a Mr.Friendly olyan képernyővel ellátott okospiszoárt fejlesztett ki, amelyen a cégek hirdetéseket jeleníthetnek meg, miközben az áldozatok a dolgukat végzik.
A Mr.Friendly pisildéi nagyon intelligensek: csak akkor kezdik lejátszani a reklámokat, amikor már túl vagyunk az első, feszült pillatokon, és kicsit ellazultunk.
Negyven másodperc garantált figyelem
A cég szerint a hirdetések elhelyezésére a legalkalmasabb pillanat, amikor a célszemély nem tud elmenekülni - márpedig a pisilés pontosan ilyen, hiszen ilyenkor jónéhány másodpercig tényleg kötve vagyunk a helyünkhöz.
A fejlesztő egy felhőszolgáltatást épített a rendszer köré, így a hirdetések megjelenése a távolból vezérelhető.
A Mr.Friendly szerint további érvek is szólnak az okospiszoár mellett: a megoldás nem használ vizet, költséghatékony és teljesen szagtalan.