A LinkedIn részvényenként négy centes profitot jelentett az idei év második negyedévében. A szakmai közösségi oldal nettó bevétele 4,5 millió dollárt tett ki; az egyszeri kiadások nélküli bevétel részvényenként tíz cent volt. A cég eladásai egyetlen év alatt a duplájára nőttek.
A Thomson Reuters által megkérdezett elemzők jóval szerényebb eredményt: részvényenként három centes veszteséget és 104,7 millió dolláros forgalmat vártak.
A jó eredményt a piac is díjazta, az üzleti jelentés közzétételét követő órákban öt százalékkal emelkedett a LinkedIn részvényeinek árfolyama - annak ellenére is, hogy a tengerentúli börzéken a 2008-ban kitört gazdasági válság kezdete óta nem volt ilyen alacsony szintű a kereskedés.
A befektetők egyértelműen kedvezően fogadták a cég üzleti eredményeit. „A második negyedévben tag- és látogatói rekordot döntöttünk, ami a bevételeink alakulására is jó hatással volt" - olvasható Jeff Weiner, a cég vezérigazgatójának nyilatkozatában. „Terveink között szerepel, hogy további szakemberekkel bővítsük a csapatunkat, jelentős összegeket fektessünk a technológiai fejlesztésekbe és a termékeinkbe, hogy ezzel is tovább növeljük a cég értékét" - hangsúlyozta a CEO.
A menedzser beszámolója szerint a LinkedIn regisztrált tagjainak száma 62 százalékkal 115,8 millióra nőtt az elmúlt negyedévben.