A Google mérnökei a cég hivatalos blogjában bejelentették, hogy újabb funkcióval bővült a Google Docs (magyarul Dokumentumok) tárháza. A webes szolgáltatás felhasználói ugyanis immár könyvtárakat is megoszthatnak, míg eddig ez csak az egyes állományok szintjén volt megvalósítva.
Az általuk egyébként "leginkább kért Google Docs funkcióként" titulált megoldás az eddigi állomány szintű megosztáshoz hasonlatos. Vagyis szöveges állományaink, prezentációink és táblázatinkhoz hasonlóan kétféle hozzáférést adhatunk: olvasóit és szerkesztőit. Ennek köszönhetően ha egy cég egy projekten dolgozik, akkor nem kell már minden egyes fájl megosztását konfigurálnia. Elég azokat egy könyvtáron belülre helyezni, majd ahhoz adni hozzáférést a munkatársaknak. Hasznos újdonság, s talán érthető, hogy 2009-ben miért szerepelt a kívánságlista első helyén.