A Yahoo! új keresőmotorjába olyan alkalmazásokat építenek be, amelyek lehetővé teszik a lokáció-alapú kereséseket: az újítások között a Sketch-a-Search étteremkereső is megtalálható lesz.
A vállalat elindította Local Offers nevű programját, amelynek révén a felhasználók a tartózkodási helyük közelében található kereskedők engedményes ajánlataihoz és különféle termékekre váltható kuponjaihoz férhetnek hozzá. A prograban részt vevő partnerek között olyan cégek találhatók, mint a Groupon, a LivingSocial, a DealOn, a Zozi, a Tippr, a Coupons.com és a Valpak.
A Yahoo vezetői a San Francisco-i Web 2.0 Summit-on ismertették terveiket. A sajtótájékoztató vezető moderátora Blake Irving termékfejlesztési igazgató volt, aki az újságíróknak nyilatkozva azt ígérte, hogy a jövőre cége jelentősen bővíteni fogja innovációs tevékenységét.
A kedden bejelentett újdonságok többsége olyan technológiákra és szolgáltatásokra épül, amelyek nem a cég saját fejlesztései, ám Irving azt ígérte, hogy a vállalat szervezeti kultúrája és ?innovációs hozzáállása" komolyan megváltozik majd a következő években. ?Olyan kultúrát szeretnénk kialakítani, amely biztonságos közeget teremt az innováció számára" - jelentette ki a szakember.
A cég illetékesei a Yahoo Messenger új közösségi funkcióiról szólva elmondták, hogy az üzenetküldő program felhasználói a Zynga játékaihoz, a Facebook, a Twitter és a Flickr státuszfrissítéseihez és a Facebook chathez is hozzáférhetnek majd az interfészen keresztül.
A Zynga-játékok egyébiránt a Yahoo Messenger mellett a My Yahoo-ból, a Yahoo Toolbarból, a Yahoo Games-ből és a Yahoo Pulse-ból is elérhetők lesznek. ?Az egyik legrokonszenvesebb módja az interneten keresztüli barátkozásnak a közösségi játékok használata - mondta Kakul Srivastava, a Yahoo! Product Management, Communications and Communities divíziójának alelnöke.
A Twittert szintén integrálták a cég oldalainak egy részébe: a mikroblog-szolgáltatáshoz a Yahoo weboldalán, valamint a Yahoo Mail-en és a Yahoo Pulse-on keresztül férhetnek majd hozzá a felhasználók.