A Telenor mobil hangszolgáltatása Budapesten és környékén, illetve a mobil internet szolgáltatása országosan mintegy egy órán keresztül, fél 12-től fél 1-ig nem volt elérhető. Az üzemzavar idején a budaörsi székhelyű cég internetes honlapja is elérhetetlenné vált.
A távközlési cég Twitteren közzétett, részletek közlését mellőző tájékoztatása szerint a leállást technikai hiba okozta, amelynek okát a munkatársak megállapították, és a hálózat működését mostanra helyreállították. (Úgy tudni, egy kapcsolóközpont áramellátási gondjai okozták a bonyodalmakat.) A hálózat ismét teljes funkcionalitással üzemel, így a Telenor szolgáltatásai az ország minden részén elérhetők. Ha valakinél mégis probléma lenne, a szolgáltató a telefonkészülék ki-be kapcsolását javasolja.
A mobilszolgáltató elnézést kért az érintettektől az esetlegesen okozott kellemetlenségekért.
A Telenor Magyarország a második legnagyobb magyarországi mobilszolgáltató: a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság gyorsjelentése szerint a hazai mobilpiac 34,53 százalékával rendelkezett októberben.
A hazai mobilszolgáltatóknak nincs szerencséje mostanában, már ami hálózatuk működését illeti. Tavaly decemberben majdnem egy teljes napon át hasonló problémák jelentkeztek a T-Mobile hálózatán (a probléma azonban nagyobb területet érintett), ami miatt a hírközlési hatóság akkori elnöke, Pataki Dániel konzultációt kezdeményezett a mobilszolgáltatókkal. Emlékezetes az is, hogy a T-Mobile problémáján élcelődött a Vodafone Magyarország közösségi médiáért felelős munkatársa is, akinek munkaviszonyát emiatt a mobilszolgáltató menedzsmentje megszüntette.