Az okostelenok igazi karácsonyi slágerajándékok, nem véletlen, hogy a gyártók és a szolgáltatók az ünnepek előtt megsokszorozzák reklámköltéseiket. Lássuk, hogy idén kinek sikerült legjobban a vásárlók megdolgozása.
A Flurry Analytics megnézte, hogy december 19-től és 25-től melyek voltak azok az okostelefonok és tabletek, amelyekből a legtöbbet aktiváltak. Kiderült, hogy minden Samsungra két iPhone jutott: az ajándékmobilok 44 százaléka az Apple logóját viselte, 21 százaléka a Samsungét. A Samsung készülékeinek népszerűsége tavalyhoz képest egy százalékkal nőtt, ami igazán nem rossz eredmény ahhoz képest, milyen balszerencsés évet tudhat maga mögött a cég mobilüzletága.
A Huawei és az LG 3, illetve 2 százalékkal szerepelt: egyiküknek sem volt kiemelkedően sikeres modellje, eredményeik sokfajta okostelefonból és tabletből tevődtek össze.
Az Amazon, az Oppo, a Xiaomi és a Motorola 2 százalékkal teljesített; látványosan hiányzik viszont a sikerlistáról a Google, amelynek a jelek szerint nem sikerült komoly vásárlói érdeklődést felébresztenie Pixel és Pixel XL mobiljai iránt.