Hirdetés
. Hirdetés

Javíthatóak a távközlési szolgáltatások

|

Közös rendezvényen mutatta be a Synergon és az IBM az IT környezet felügyelet jellegzetességeit, valamint az erőforrások hatékonyabb menedzselésének kialakítását.

Hirdetés

A szakmai nap előadásai során Pajer András, a Synergon értékesítési tanácsadója az IT környezetben felmerülő hibákról és ezek kezelési megoldásairól számolt be. Ezek lépései általában a következőek: a beérkező különféle hibabejelentések következtében az ügyfélszolgálat nem tudja, hogy melyik csoporthoz forduljon a hiba sikeres elhárítása érdekében; a hibát észlelő csoportok elkezdenek nyomozni a hiba mibenléte után; a rendszer összetettségével nő a hiba lokalizálásával eltöltött idő; az üzemeltető csoportok közötti kommunikáció elindul a hatékonyabb hibaelhárítás érdekében. A fentiekből adódik, hogy a hosszadalmas hibakeresés miatt, szolgáltatás korlátozás, kiesés léphet fel, emiatt a felhasználók elégedetlenek. Ezeknek a problémáknak a kiküszöbölésére alkalmas megoldás a Tivoli Netcool. A rendszerrel új fogalom jelenik meg, a menedzserek menedzsere vagy angolul ?umbrella" management. Fő előnye, hogy fogadja, feldolgozza és szűri az összes alrendszerből érkező eseményeket, majd az összes információ birtokában képes feldolgozni és elemezni a hiba események közötti összefüggéseket.

Budai Károly, az IBM szoftver IT architekt szakembere az informatikai, távközlési rendszerek szolgáltatásainak felügyeletét mutatta be. Az IBM Tivoli Netcool Service Quality Management Center komponensei a TBSM, a Tivoli Netcool Service Quality Manager (TNSQM) és a TNSQM Customer Experience Management (CEM). A TNSQM segítségével többek között a szolgáltatások minőségének valós idejű megfigyelését lehet megoldani, az adott szolgáltatás minőségét meghatározó hatások elemzését, SLA megfelelés megfigyelését, elemzését. A TNSQM CEM lehetőséget ad arra, hogy gyorsan lehessen kivizsgálni az előfizetői problémákat, a távközlési szolgáltatások ügyfél szempontú vals idejű megfigyelését, több nézetből. Ezen keresztül jelentősen javítható az ügyfelek elégedettsége egy távközlési szolgáltatóval szemben.


Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.