A bajnokság célja, hogy egy különleges, versenyszellemű rendezvény keretében szakmai fejlődést, gyakorlati tapasztalatszerzést nyújtson gazdasági és menedzsment ismeretek terén a résztvevő diákoknak Az ország 20 felsőoktatási intézményéből több mint 130 csapat jelentkezett.
A háromfős csapatok stratégiai technikai és gazdasági döntésekkel irányítják a vállalatokat, versengő piaci környezetben, melyet üzleti szimulációs szoftver modellez.
A feladat az irányított virtuális cég profitjának maximalizálása volt. A kényelmes kiinduló állapotot (monopol piaci szereplők gyorsan felváltotta a napjaink valóságára is jellemző közszolgáltatási liberalizáció. Így a diákoknak egy gyorsan változó környezetben kellett helyt állniuk, miközben a szoros határidőket is tartani kellett. A legtöbben jó felkészüléssel és csapatmunkával sikeresen vették az akadályokat.
A résztvevők 8 élő regionális selejtezőn küzdöttek a közédöntőbe jutásért. A selejtezők szüneteiben a fő támogatók, az Accenture, az ExxonMobil és az IT Services Hungary különdíjaiért vetélkedhettek a diákok, akik érdekes, interaktív cégbemutatókon keresztül a támogatókat is megismerték.
A középdöntőbe jutott 33 csapat online módon küzd a 10 döntős helyért. A döntőn pedig egy nehezített forgatókönyvű szimuláció mellett esettanulmány prezentáció és további szakmai kihívások is várnak a résztvevőkre.