A Millward Brown Optimor piackutató cég által a héten közzétett lista szerint a Google brand értéke jelenleg 86,1 milliárd dollár, ami 30 százalékos növekedést jelent az egy évvel ezelőtti jelentéshez képest. Az értéket a pénzügyi eredmények és a világ különböző részein megkérdezett több mint egymillió felhasználó válaszai alapján kalkulálták ki.
A TOP 100 listába került brandek összesített értéke 21 százalékkal, 1,6 billió dollárról 1,98 billió dollárra növekedett 2008-ban. A lista második helyére a General Electric került 71,4 milliárd dolláros értékkel, amelyet a Microsoft követ 71,4 milliárd dolláros brand-értékkel. Az infokommunikációs cégek listájának harmadik fokára az Apple fért még fel 55,6 milliárd dollárral (ez az összesített lista hetedik helyére volt elég).
Erősödő technológiai brandek
A TOP 100-as listán összesen 28 technológiai cég található, köztük a Nokia, IBM, China Mobile, Hewlett-Packard, Cisco Systems, Oracle, Intel, Dell, BlackBerry vagy az SAP. A technológiai szektor - a mobilszolgáltatókat is beleértve - túlszárnyalta az összes többi céget mind abszolút értékben, mind a növekedési ütemet tekintve: az összes márka értéke 187,5 milliárd dollár, a TOP 100-as lista értéknövekedésének felét ezek a technológiai cégek márkái adták.