Az Invitel az ország több területén végrehajtott optikaihálózat-fejlesztési programjával alapozta meg az elmúlt hónapokban azokat a fejlesztéseket, amelyekkel jelentősen megváltoztatta szolgáltatási portfolióját, miközben - amint arról mi is beszámoltunk - több új vezető is érkezett a vállalathoz. Mindezen fejlesztések dacára a vállalat jelenleg nem tervez áremelést a telefonadó kapcsán.
Az Invitel folytatta fejlődését az üzleti tele- és infokommunikációs piacokon: az elmúlt időszakban vállalati ügyfeleinek száma 16 ezerről 20 ezerre emelkedett. A vállalat számos fejlesztéssel biztosította, hogy mára az informatikai szolgáltatások terén is lényegében bármilyen igényre képes megfelelő
megoldást nyújtani. Az IT világa az előfizethető informatikai megoldások irányába halad, ennek egyik kulcsmondata: „bérelj és ne megvedd”. Az Invitel középvállalati ügyfeleinek már több mint 15%-a vásárol valamilyen ICT informatikai szolgáltatást is a vállalattól.
Az Invitel támogatja azokat a tehetséges hazai kis- és középvállalatokat, amelyek a nehéz gazdasági körülmények ellenére is képesek a maradandó üzleti értékek létrehozására. Nekik és róluk szól az InnoMax Díj, az Invitel üzleti innovációs pályázata, amelyre idén közel 100 nevezés érkezett. Említést érdemel az InnoMax Klub is, ahol rendszeresen találkozhatnak és megoszthatják tapasztalataikat egymással a vállalat ügyfelei.