Az Ericsson hosztolt vállalati megoldása lehetővé teszi a 3 Italia számára, hogy a végfelhasználók számára hozzáférést nyújtson mind a vállalati, mind a személyes e-mailekhez, valamint az egyéni személyes információkezelési adatokhoz, mindezt miközben úton vannak. A szolgáltatás márkaneve Mail3 lesz.
Cesare Avenia, az Ericsson Italy elnöke beszámolója szerint: "Az EMO olaszországi bevezetése egyike azon számos sikernek, amelyet az Ericsson a 3 Italia vállalattal kialakított kapcsolata révén elért. Örömmel tölt el bennünket, hogy olyan megoldást nyújthatunk, amely kielégíti a megrendelők egyre növekvő igényeit."
Vincenzo Novari, a 3 Italia ügyvezető igazgatója kijelentette: "A 3 Italia büszke arra, hogy az EMO-megoldást kínálhatja megrendelői számára, ezáltal lehetővé téve a felhasználók számára, hogy teljes mértékben hozzáférjenek az irodai e-mail szoftverhez a mobiltelefonjaik használatával. A hosztolás gyors, egyszerű és költséghatékony módja annak, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a vállalatok számára, mint például az EMO."
A hosztolt EMO egyszerűséget, nyitottságot, biztonságot és alacsony szintű teljes tulajdonsági költséget kínál. A megoldás a végberendezések széles körét támogatja, és az e-mail mellékleteket a felhasználó letöltheti, elolvashatja és szerkesztheti. A telepítés és a karbantartás a tervezők szándéka szerint a lehető legegyszerűbb.
A menedzselt szolgáltatások hosztolására vonatkozó öt éves szerződése alapján az Ericsson felelős a szolgáltatás hosztolásáért, integrálásáért és napi menedzseléséért. A 3 Italia így a központi tevékenységeire, az értékesítésre, marketingre és az ügyfelekkel kapcsolatos feladatokra összpontosíthat.
A hosztolás része az Ericsson menedzselt szolgáltatások kínálatának. A menedzselt szolgáltatások egyre nagyobb jelentőségének nemzetközi trendje egyre gyorsabban terjed, ahogy a hálózatüzemeltetők és a beszállítók partnerként dolgoznak együtt annak érdekében, hogy csökkentsék a költségeket és az új szolgáltatásokat a lehető leggyorsabban vezessék be a piacra.
Hosztolt push e-mail megoldás az Ericssontól
A 3 Italia szolgáltató az Ericssont választotta, hogy megrendelői számára az Ericsson Mobile Organizer (EMO) megoldást (tehát hosztolt vállalati mobil e-mailezés és személyes információkezelési (PIM) alkalmazást) nyújtson.
Hirdetés
Hirdetés