Hirdetés
. Hirdetés

Fizetős modellre vált a népszerű böngésző

|

A Mozilla októbertől nagy változásokra készül. A Firefox maga ingyenes marad, de bizonyos szolgáltatásokért fizetnünk kell.

Hirdetés

Hirdetés

A Mozilla ősztől előfizetést vezet be néhány, egyelőre pontosan még nem ismert szolgáltatására, de maga a Firefox ingyenes marad.

Továbbra is a nagyteljesítményű, ingyenes és alapbeállításban is magas biztonságot nyújtó Firefox áll a szolgáltatás-kínálat középpontjában, nyugtatott meg mindenkit David Camp, a Mozilla böngésző-felelős vezetője azután, hogy kiderült, a cég előfizetéses szolgáltatásokat tervez októbertől.

A cég anyagi szempontból több lábon akar állni, és a források egyike a prémium-szolgálatásokból befolyó pluszjövedelem.

Chris Beard vezérigazgató olyan előfizetéses szolgáltatásokról beszélt, mint például az online tárterület és a VPN (virtuális magánhálózat): utóbbinál egy alapszintű sávszélesség ingyenes lenne, de aki többre vágyik, annak a  zsebébe kell nyúlnia érte.

A Mozilla már korábban is próbálkozott alternatív bevételi források felkutatásával, de kevés eredménnyel. Nem jött be a böngészőn belüli hirdetési infrastruktúra kiépítése, sem egy komplett okostelefonos ökoszisztéma kialakítása. Rövidesen kiderül, hogy ez az újabb kísérlet sikeresebb lesz-e.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.