A játszva tanítás koncepcióját célzó pályázat olyan digitális oktató tartalmak készítésére irányul, melyek játékos elemek felhasználásával, szórakoztatva képesek az ismeretek elsajátíttatására.
A versenyen résztvevő edutainment fejlesztők két fordulóban mérhetik össze tudásukat. Az első forduló során egy e-mailben kapott feladattal kell megbirkózniuk, majd a döntőbe jutottak egy 8 órás "élő" programozás során bizonyíthatják rátermettségüket.
A verseny részvételi szabályai a www.eduweb.hu honlapon találhatók. Pályázni ugyancsak ezen az oldalon, március 13-ig lehet. A beküldött pályaműveket és a döntő résztvevőit szakmai zsűri bírálja el, a szervezők ugyanakkor a közönségnek is lehetőséget biztosítanak a legjobb 16 pályamű értékelésére, melyek ugyancsak az Eduweb honlapján tekinthetők meg. A döntőről televíziós felvétel készül, amelyet a fix.tv április 3-i "level up" adásában láthatnak az érdeklődők.
Edutainment 2006 - verseny kreatív programozóknak
"Edutainment 2006 - A játék a legjobb tanár" címmel hirdetett tartalomfejlesztő versenyt az Eduweb Multimédia Rt. és az Elektronikus Játékkultúra Magyar Egyesülete.
Hirdetés
Hirdetés