Az elért eredményekben az alaptevékenység dinamikus fejlődése mellett kiemelten fontos szerepet játszott a display üzletág jelentős bővülése. Ennek eredményeképp a szegmensben éves szinten 2,5 milliárd dolláros bevételt vár a Google. Kiemelten jól szerepelt az elmúlt időszakban a mobil üzletág is: a mobil hirdetésekből származó bevétel éves szinten meg fogja haladni az egymilliárd dollárt.
A cég nettó bevétele éves összehasonlításban 32 százalékkal 1,84 milliárd dollárról 2,17 milliárdra nőtt, a részvények után számított nyereség 31 százalékkal 5,13 dollárról 6,72dollárra emelkedett. A pro forma bázison számolt nettó bevétel 2,46 milliárd (részvényenként 7,64) dollár volt, ami jelentősen meghaladta az elemzők részvényenként 6,67 dolláros várakozását.
A Google a hirdetési hálózatához csatlakozó és más partnereinek kifizetett részesedések levonása után számolt bevétele 5,48 milliárd dollárt tett ki.
?A legmagasabb szinten elégedettek vagyunk a harmadik negyedév eredményeivel. Egyértelműen kijeelnthetjük, hogy a digitális gazdaság igen gyors növekedést mutat" - nyilatkozta Patrick Pichette, a Google pénzügyi vezetője.
A cég kulcsüzletágának számító keresőhirdetési divíziója mellett az olyan új szegmensekben is jól teljesített mint a mobile és képernyős hirdetések, illetve a hosztolt üzleti alkalmazások piaca. ?Valamennyi nagyobb termékcsoporton belül jelentős növekedést tapasztalhattunk" - jelentette ki Pichette.
A keresés és hirdetési megoldások iránti kereslet folyamatosan nő - mondta, Jonathan Rosenberg, a cég termékmenedzsmentért felelős alelnöke. - A keresőmegoldások továbbra is a weben található legnépszerűbb szolgáltatások közé tartoznak."
A Google birtokában lévő weboldalak a cég bevételeinek 67 , míg a partneroldalak harminc százalékát generálták. A vállalat bevételeinek 52 százaléka a nemzetközi piacról folyt be.