Az Invitel rendszeresen végez ügyfelei körében kutatásokat, felméréseket és legyen szó egy új portfólióról vagy szolgáltatásról, mindig arra törekszik, hogy a felhasználói igények változásait figyelembe véve alakítsa termékkínálatát, fejlessze hálózatát. A most díjazott lakossági és kisvállalati edukációs program is a felhasználói visszajelzésekre és kérdésekre épült. A törzsanyag összeállításán az online területen dolgozó kollégák koordinálásában együtt dolgozott az ügyfélszolgálat, a termékfejlesztésekért felelős team, a lakossági- és kisvállalati marketingért felelős csapat, a PR osztály, illetve a HelpDesk munkatársai is. Az összehangolt munkának köszönhetően a program részeként olyan ismeretbővítő, tájékoztató anyagok születettek, amelyek elhozták az idén harmadik alkalommal megrendezett Content+Marketing Award 'IT/Telekommunikáció' kategóriájának aranyérmét, illetve a 'Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategória' szintén dobogós, második helyezését.
Az Invitel országszerte több régióban is helyi szolgáltatónak számít. A telekommunikációs cég fontosnak tartja, hogy minőségi szolgáltatások nyújtása mellett olyan érdekes, látványos és könnyen megérthető tartalmakkal is ellássa ügyfeleit, amelyek segítségével jobban ki tudják használni az internet, valamint a folyamatosan fejlődő telekommunikációs eszközök előnyeit. Az Invitel Netbarát oldalán megjelenő ismeretterjesztő anyagokkal, illetve a lakossági és kisvállalati ügyfelek részére rendszeresen küldött elektronikus hírlevelekkel igyekszik segíteni a felhasználókat, legyen szó akár jelszóvédelemről, WiFi beállításokról, vagy éppen az IPTV kényelmi funkcióiról.
A Netbarát blogon nem csak a díjnyertes pályázati anyag, hanem egyéb érdekes és hasznos edukációs tartalmak is megtalálhatók.