Legutóbbi vitaműsorunkon a digitális televízió lakosságot érintő kérdéseiről, illetve üzleti oldaláról beszélgettünk vendégeinkkel: Horváth Rékával, az [origo] stratégiai tartalomfejlesztőjével, Vörös Csillával, az AGB Nielsen kutatócég ügyvezetőjével, Fazakas Lászlóval, az Arcus-Search vezetőjével, valamint Javorniczky Áronnal, az Invitel szolgáltatásért felelős vezetőjével. Szerettük volna a témában közvetlenül érintett országos kereskedelmi csatornák véleményét is meghallgatni, de ők sajnálatos módon elzárkóztak a beszélgetéstől.
A beszélgetés első részében azt taglaltuk, kikre és milyen hatással lesz a 2012-es digitális átállás, míg a folytatásban azt jártuk körül, Magyarország hol tart a felkészülésben, milyen lépések vannak még hátra.
A harmadik, egyben záró részben néhány igazán izgalmas kérdéssel foglalkoztunk: a felhasználói szabadság növekedése hogyan alakíthatja át a meglévő üzleti modelleket, miként hozható össze mindez a hirdetők, a televíziós társaságok érdekeivel, a meglévő műsorstruktúrákkal, esetleg hozhat-e újdonságot a nézettségmérés gyakorlatában?