Tény, hogy az elmúlt években folyamatosan csökkentek a távközlési szolgáltatások díjai, de az is tény, hogy ez a tendencia nem folytatódhat a végtelenségig. Előbb-utóbb a lakosság számára az egyetlen lehetőség, hogy kevesebbet fizessen a telefon-, az internet-, a tévé- és a mobilszolgáltatásért, ha egyetlen szolgáltatótól, csomagban rendeli meg a szolgáltatásokat - fogalmazott Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese. A piacon hatalmas a csomagválaszték, mindenki megtalálhatja azt a konstrukciót, ami legjobban illeszkedik az igényeihez.
Jelenleg a magyar háztartások 27 százaléka fizet elő legalább négy távközlési szolgáltatásra, egy család jellemzően 3 szolgáltatóval áll kapcsolatban. Az érintett ügyfelek, csomagra váltva, akár 20 százalékos árcsökkenést is elérhetnek.
A felmérések szerint 2009-ben Magyarországon a háztartások 38-40 százaléka rendelkezett internet-előfizetéssel. Ezzel Európában az utolsók között vagyunk. Az Invitel szerint a penetráció növekedésének mozgatórugói várhatóan a csökkenő árak, a csomagban árult szolgáltatások, a mobilitás iránti igény, valamint az IPTV és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások. Hátráltató tényező, hogy a számítógép-penetráció egy ideje stagnál.