Minden év első három hónapját lassú negyedévnek tekintik, ugyanis ilyenkor, az ünnepek után gyakorlatilag hagyományosan gyengének tekinthető az IT-szektorban az értékesítések mennyisége. Ennek jegyében a február sem lesz kasszasiker a gyártók számára.
A Digitimes Research információi szerint az LCD-TV-s ágazat is megérzi, hogy az utóbbi hetekben jelentősebben csökkent a kereslet a termékek iránt. A 32 hüvelykes televíziók ára emiatt 2 százalékkal csökken, míg a 65 hüvelykeseké 8 százalékkal esik. Ezzel az átlagár 3143 dollárra módosul.
Mivel a Foxconn és a Sharp egyaránt a 70 és 80 hüvelykes méretosztály felé kacsintgatnak, ezért elképzelhető, hogy a 60 hüvelyk feletti panelek árai még tovább csökkennek majd. Azt egyelőre nem tudni, hogy az áresés meddig marad érvényben, de a szakértők szerint akár hónapokig is tarthat. Ez természetesen fogyasztói szempontból mindig jó hír, főleg, ha hozzávesszük, hogy milyen népszerűségnek örvendenek az okostévék.