Az Update Software AG új megközelítésű CRM-rendszerrel jelentkezett: az update.revolution testre szabható, iparág-specifikus szoftverszolgáltatásként (Software-as-a-Service, SaaS) kínál CRM-megoldást ügyfeleinek.
"Az update.revolutionnel akár a legbonyolultabb CRM-rendszer megvalósítása esetén is cégünk átvállal minden kockázatot az ügyféltől" - mondta Thomas Deutschmann, az Update Software AG vezérigazgatója. "Az ügyfélnek nem kell fizetnie a tanácsadásért, a testreszabásért vagy a műszaki támogatásért, csak az általunk üzemeltetett, egyedileg kialakított, moduláris felépítésű CRM-rendszer használatáért. Üzleti modellünk egyesíti a SaaS-koncepciót és a testre szabható, változó igényekhez alakítható CRM rendszert."
Az update.revolutiont elsősorban bankoknak, biztosítóknak, pénzügyi tanácsadó cégeknek, gyógyszeripari vállalatoknak, valamint gépipari és építőipar gyártó cégeknek ajánlják. A CRM-rendszer megvalósítása három fázisból áll: felmérés, bevezetés és folyamatos bővítés. Az Update azt ígéri, hogy az ügyfél akár a szerződés aláírásától számított 20 napon belül is elkezdheti használni az alkalmazást, a későbbiekben pedig a tapasztalatok alapján és a változó igényeknek megfelelően finomítható a rendszer működése. A megoldás infrastrukturális hátterét az IBM németországi adatközpontja biztosítja.