Hirdetés
. Hirdetés

Click-to-call hirdetés az Etargettől

|

Az Etarget új szolgáltatásával a potenciális ügyfelek egy kattintással felhívhatják a hirdetőt.

Hirdetés

Az Etarget bejelentette, hogy elindította új EtargetCall click-to-call szolgáltatását, mely lehetővé teszi a potenciális ügyfeleknek, hogy közvetlenül a böngészőből telefonos kapcsolatba lépjenek a hirdetővel, illetve annak ügyfélszolgálatával.

 

etarget.jpg


Ha a rendszerben hirdető ügyfél aktiválja az EtargetCall szolgáltatást, egy telefont ábrázoló zöld ikon jelenik meg az internetes oldalakon lévő hirdetései mellett. Ezt követően, ha a potenciális ügyfél az ikonra kattint, közvetlenül és ingyenesen léphet kapcsolatba a cég képviselőjével, mobil- vagy vezetékes telefonszámon. „Ha megszólította az ügyfelet az ön hirdetése, azonnal lehetősége nyílik arra, hogy kapcsolatba lépjen a céggel, és megbeszélje a vásárlás részleteit, vagy ha mást nem, akár bővebb információt is kérhet a cég termékével, szolgáltatásával kapcsolatban. Ez egy nagyszerű reklámformátum, mely elsősorban az olyan kisebb cégeknek lehet előnyös, amelyek közvetlen kapcsolatot szeretnének a potenciális ügyféllel, de a nagyobb, ügyfélszolgálattal rendelkező cégeknek is hasznos segítség lehet." - kommentálta az új szolgáltatás bevezetését Kálmán Tamás, az Etarget magyarországi country managere.

Az EtargetCall szolgáltatás a hívó fél számára teljesen ingyenes, a telefonhívások költségeit a hirdető állja. A hívások ára 6.740 - 33.695 forint között mozog (30 másodpercenként), annak függvényében, mely szolgáltató hálózatába hív az ügyfél. A rendszerben a hirdető be tudja állítani, mely időpontban hívhatják a cégét az ügyfelek, de felület azt is lehetővé teszi, hogy minden egyes hirdetéshez külön telefonszámot csatoljon a hirdető.

„A klasszikus internetes hirdetések esetében a világhírű Google-val kellett felvenni a konkurenciaharcot, és ezt az akadályt nem csak Magyarországon, de Európa több országában is sikerrel vettük. A click-to-call hirdetések bevezetésével egy újabb világhírű céggel, azaz a Skype-pal szállunk versenybe, melynek egyik bevételi forrását éppen a click-to-call reklámok biztosítják. Bízunk benne, hogy ezen a téren is hasonló sikerrel járunk." - tette hozzá Kálmán Tamás A click-to-call szolgáltatást a reklámhálózat az Indafon 2.0-s technikai megoldásával biztosítja.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.