A céges Idővonal felület sokban hasonlíthat majd a személyes oldalhoz. Lehet, hogy elsőre idegennek tűnik a változás, de ha sorba vesszük az Idővonal funkcióit, akkor látható, hogy a vállalkozások számára ez a rendszer nagyobb szabadságot adna üzeneteik átadásához. Először is a felületen kiemelkedő nagyméretű fedkép lesz majd a segítségünkre, melyet olyan gyakran cserélgethetünk, amilyen gyakran csak akarjuk. Ez a jelenlegi layout keretnél sokkal nagyobb szabadságot adhat a cégeknek facebookos arculatuk újratervezésében - ráadásul felhasználói szinten is könnyebb munka kicserélni a fotókat.
Céges Idővonal Facebookon - miért jó ötlet?
Mivel a Facebook magánszemélyek számára kötelezővé teszi az Idővonal használatát, ezért vélhetően a közösségi oldalon magukat futtató brandek számára is ez a jövő. A változás nem feltétlenül rossz.
Hirdetés
Hirdetés