Hétköznapi munka szempontjából ez kiemelten fontos feladat így az Adobe számára elengedhetetlen lépés volt biztosítani a Windows 8 az Office programcsomag és a SharePoint megoldásokkal való teljes kompatibilitást. Azoknak, akik most ismerkednek meg az Acrobat szoftverrel vagy a mindennapi irodai felhasználáshoz keresnek hasznos segítséget, íme néhány tipp...
1. Ismétlődő feladatok automatizálása - Automatizálhatja az időigényes és folyamatosan ismétlődő feladatokat a Műveletsor-varázsló használatával. A szabványosított munkafolyamatok kezelése, végrehajtása és kézbesítése leegyszerűsödik. Egyszerre egy vagy több Adobe PDF-fájlon is alkalmazhatók.
Az előny: rutineljárásokat hajthat végre egyetlen lépésben.
2. PDF-fájlok létrehozása tökéletes Adobe minőségben - A kívánt minőségben hozhat létre eredeti Adobe PDF dokumentumokat. Az eredeti anyagok minősége és épsége teljes mértékben megmarad. A Microsoft Office programból egyetlen kattintással hozhat létre Adobe PDF-fájlokat, és az Outlook e-mailjeit is könnyedén konvertálhatja PDF-fájlokká.
Az előny: a 100 százalékos Adobe PDF alacsony hibaarányt biztosít.
3. Beolvasott tartalmak megbízható átalakítása - A papíralapú dokumentumokat könnyen beolvashatja és konvertálhatja Adobe PDF-fájlokká. A továbbfejlesztett optikai karakterfelismerésnek köszönhetően a tartalom kereshető szöveggé alakítható, és exportálható Microsoft Word vagy Excel alkalmazásba.
Az előny: papíralapú dokumentumok tartalmának gyors átvitele.
4. Interaktív PDF- és HTML-űrlapok létrehozása - Az integrált Adobe FormsCentral asztali alkalmazás segítségével néhány kattintással teljes űrlapokat hozhat létre, de használatra kész profi sablonokat is igénybe vehet ezek kialakításához. Ráadásul ezeket az űrlapokat írható PDF-fájlba mentheti vagy webes űrlapokba exportálhatja, ezért csak egy böngészőprogram és internetkapcsolat kell a kitöltésükhöz.
Az előny: könnyen készíthet bármilyen professzionális felmérést.
5. Szövegek és képek közvetlen szerkesztése - Végre a PDF-fájlokban is ugyanúgy szerkeszthet szövegeket és képeket, mint más dokumentumokban. Intelligens eszközök biztosítják, hogy az eredeti elrendezés és formázás megőrződjön.
Az előny: módosítások végrehajtásához nincsen szükség az eredeti fájlokra.
6. PDF-fájlok egyszerű exportálása Office-formátumokba - A Microsoft Office alkalmazásokból könnyen hozhat létre PDF-fájlokat. És most már ugyanolyan könnyen exportálhat Word, Excel és PowerPoint fájlokat az Acrobatból, és szerkesztheti azokat igényeinek megfelelően.
Az előny: közvetlenül a PDF-fájlokból használhatja fel a tartalmakat – mindenféle bonyodalmak nélkül.
7. A dokumentum-ellenőrzés felgyorsítása - Leegyszerűsítheti a belső kommunikációt az Acrobat megjegyzéskészítő eszközeivel. Minden érintett látni fogja a többiek által tett megjegyzéseket. Ez kiküszöböli a bizonytalansági tényezőket, feleslegessé teszi a további telefonhívásokat és értekezleteket, és felgyorsítja a dokumentumok ellenőrzését.
Az előny: az ellenőrzési és jóváhagyási folyamatok sokkal hatékonyabbak lesznek.
8. Bizalmas adatok végleges eltávolítása - Véglegesen törölheti az olyan adatokat a szövegekből vagy illusztrációkból, amelyek nem tartoznak a nagyközönségre.
Az előny: biztos lehet benne, hogy a bizalmas adatok törlése megtörtént.
További információ: adobe.com/hu/acrobat