Az OTP Bank weboldala havi 3 millió látogatót szolgál ki, így üzleti, stratégiai és értékesítési szempontból is fontos, hogy könnyen és kényelmesen legyen navigálható. Az Active Vision által fejlesztett megoldásaival az OTP Bank a Privátbankár.hu internetes szavazásán elnyerte a ?Közönségdíjas Internetbank 2008? címet.
A bank weboldalán a menürendszer vertikálisan tematikus, horizontálisan pedig célcsoport szerinti felosztásban, intelligens oldaltérképpel és többdimenziós keresővel kiegészülve segíti a tájékozódást. Az oldal mobil.otpbank.hu címen elérhető mutációja az otpdirekt szolgáltatás elérését teszi lehetővé, emellett rövid híreket, devizaárfolyamokat, ATM és térképes fiókkeresőt tartalmaz, a vakbarat.otpbank.hu címen pedig a vakok és gyengénlátók ismerhetik meg a bank híreit és termékeit.
Az Active Vision vállalati tartalomkezelő rendszere, a SIWWWA a 2004-es arculatváltás után ezúttal is zökkenőmentes átállást biztosított, és a felek szándéka szerint továbbra is elősegíti az ügyféligények minél magasabb szintű kielégítését az OTP Banknál.