A Spotifiy egynapos hadjáratot tartott a YouTube-on, amelynek keretében azt remélte, hogy új előfizetőket tud majd szerezni. A látogatók a francia Phoenix céggel közösen elkészített 18 perces dokumentumfilmjüket nézhették meg, darabonként.
A teljes kisfilmért a látogatóknak egész nap vissza kellett nézniük a videomegosztóra, de aki megosztotta a Facebookon vagy a Twitteren, az egyből végignézhette. A Spotify számára kulcsfontosságú, hogy növelje az előfizetői táborát, ellenkező esetben ugyanis nem tudja megnyugtatni a befektetőit. A mostani online hirdetés egy hónappal követte a szolgáltatás első televíziós reklámját.
A hírek szerint ezek a kampányok igen sokba kerülnek, ugyanis a YouTube főoldalán hirdetni napi 400 000 dollárba kerül. A Spotifynak jelenleg körülbelül 5 millió előfizetője van, akik havonta 10 dollárt adnak a prémiumszolgáltatásokért.