A Ricoh várakozásai szerint a termelési szintű nyomtatópiac (production printing market) 2013-ra 12,8 milliárd euróra nő majd. Ebből adódóan a vállalat célja, hogy növelje piaci jelenlétét a szegmensben, és 2010-ig vezető pozícióra tegyen szert. A Ricoh első lépésként a 2008-as Drupa nemzetközi nyomdaipari szakkiállításon mutatja be a Pro C900 és C900s színes, nagy teljesítményű digitális nyomtató- és multifunkciós berendezéseit. Ezzel egyidőben bevezeti a Ricoh Pro márkanevet is, ami az új, termelési szintű nyomtatópiacra szánt portfolió könnyebb azonosíthatóságát célozza.
A vállalat az elmúlt 4 évben integrálta a Hitachi Printing Solutionst, a Danka/Infotec európai leányvállalatait, valamint közös vállalkozásba kezdett az IBM-mel, megalapítva az InfoPrint Solutionst. A Ricoh mára széleskörű termékportfoliót kínál, termelési szintű nyomtatási divízióját pedig eddigi termékei és szolgáltatásai mellett hívja életre, mely a szegmens piaci igényeit hivatott kielégíteni.
Az új szegmens első termékei, a Ricoh Pro C900 és C900s a magas termelékenység mellett 90 oldal per perces sebességet biztosítanak színes nyomtatás és vastag papírra történő nyomtatás esetén - az ügyfelek kiaknázhatják a nagyteljesítményű készülékben rejlő lehetőségeket. A termék a Ricoh legújabb képalkotási technológiáját, valamint a magas képminőséget és a pontos nyomtatást biztosító Fiery RIP-et is magában foglalja. Ezen kívül rugalmas, nagyformátumú médiakezelési lehetőségeket kínál, egészen SRA3-as méretig és 300g/m2 papírsúlyig. A kibővített finiser választék olyan funkciókkal is rendelkezik, mint a gyűrűs fűzés, a könyv és Plockmatic füzetkészítés, valamint a GBC lyukasztás.
A Ricoh Pro C900-at és C900s-t a 2008-as düsseldorfi Drupa kiállításon mutatják be, a Ricoh Csoport teljes nyomtatóportfoliójával együtt. A kiállításon a Ricoh a 9-es terem A60-as standján, az InfoPrint Solutions pedig a B44-es standon lesz megtalálható.