Válságok jönnek, válságok mennek – és a pénzügyi-számviteli munka fontosabb, mint valaha. A vállalkozások törvényes működése, a fizetőképesség, likviditás fenntartása, a határidők betartása létkérdéssé vált napjainkra. Konferenciánkon megmutatjuk, hogy milyen új eszközök, lehetőségek állnak rendelkezésre a nyomasztó, régi problémák megoldására.
Pénz beszél: a hatékony pénzügyi-számviteli munka– A pénzügyi-számviteli dokumentumok hatékony kezelése
CW Akadémia szakmai konferencia, az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség KLASZTER támogatásával.
Időpont: 2014. május 29., csütörtök
Helyszín: Budapest, IBM Magyarország Kft., Infopark, 1117 Budapest, Neumann János utca 1.
A kedvezményes részvételi díj: HUF 29.000,- + ÁFA (HUF 39.000,- + ÁFA helyett – 2014. május 9-ig. Korai jelentkezőknek ajándék oktatás!
Jelentkezzen MOST kedvezménnyel! Regisztrálok a rendezvényre (név, elérhetőség) >>>
A hatékony pénzügyi-számviteli munka témájának továbbképzésében a következőkről tervezünk előadásokat:
Témáink:
A NAV ellenőrzés és a pénzügyi-számviteli dokumentumok
Az elektronikus számlázás felhalmozódott tapasztalatai –a bevezetés, a működtetés gyakorlata, ellenőrzés, áttérés új rendszerre
Valós alternatíva az elektronikus számlázás felhőben?
A papíralapú számlák „hagyományos” feldolgozása
Karakterfelismerés a pénzügyi-számviteli munkafolyamatokban
A tökéletes számlaigazolási folyamat
Szerződések kezelése, szerződéstár – kapcsolódás a számlákhoz
A hosszú távú hiteles archiválás, munka az archiválási szolgáltatóval
A pénzügyi-számviteli munkát támogató elektronikus rendszerek
Precíz munkához az ideális szkenner
Résztvevők: pénzügyi és számviteli vezetők, gazdasági igazgatók, főkönyvelők, könyvelők, könyvvizsgálók, tanácsadók, beszerzési vezetők, munkatársak, kontrollerek.
Valamint: iratkezelési szakértők, dokumentumkezeléssel foglalkozó vezetők, munkatársak, informatikai vezetők, munkatársak, szervezetfejlesztők, belső ellenőrök.
A CW Akadémia szakmai konferenciái nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat ad át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszi, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek.
A kedvezményes részvételi díj: HUF 29.000,- + ÁFA (HUF 39.000,- + ÁFA helyett – 2014. május 9-ig.
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Üzleti folyamat és adminisztráció Magazin digitális előfizetés, előadók, trénerek prezentációi.
Korai jelentkező kedvezmény: a 2014. április 25-ig jelentkezők választhatnak a CW Akadémia „Elektronikus számlázás”, illetve az „Elektronikus aláírás a gyakorlatban (hitelesség a dokumentumkezelésben és az üzleti folyamatokban)” tanfolyama közül egyet.
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!
Jelentkezzen MOST kedvezménnyel! Regisztrálok a rendezvényre (név, elérhetőség) >>>
Kérjük, ehhez a korai jelentkező kedvezmény esetén a regisztrációnál kérjük adja meg, hogy Ön korai jelentkező!
A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk!
További felvilágosítás és információ: Fodor Zoltán, telefon: 06/30/600 31 26, CW Akadémia mail
A CW Akadémia 2014. évi további rendezvényei:
Pénz beszél – a pénzügyi-számviteli dokumentumok hatékony kezelése
2014. május 29., csütörtök
A dokumentumkezelés újdonságai
2014. június 5., csütörtök
HR innovációk – Innovatív HR
2014. június 10., kedd
Dokumentumkezelés és folyamatmenedzsment
2014. június 12., csütörtök
Elektronikus számlázás 2014 – a gyakorlat tapasztalatai és újdonságai
2014. június 17., kedd
Kapcsolat és további információ
Fodor Zoltán
szakmai felelős
Telefon: 06/30/600 31 26
CW Akadémia mail