Hirdetés
. Hirdetés

A Logitech előfizetéses egere sokaknál kiverte a biztosítékot

|

A Logitech vezérigazgatója olyan egér-megoldás bevezetését fontolgatja, amelyet Netflix-szerű előfizetéssel lehetne használni.

Hirdetés

A Logitech újdonsült vezérigazgatójának van néhány merész ötlete a vállalat zászlóshajójának jövőjével kapcsolatban - beleértve az egér előfizetéses értékesítésének paródiáján túlmutató koncepcióit is.

Az októberben vezérigazgatóvá kinevezett Hanneke Faber a Logitech-et képviselve a The Verge Decoder podcastjában mesélte el, hogy a vállalat "innovációs központjában" dolgozó fejlesztők mutatták be neki azt az egér-prototípust, amelyhez Netflix-szerű előfizetés szükséges.

A beszélgetés során Faber egy szép, de nem felháborítóan drága órához hasonlította az úgynevezett "örökké tartó egér" koncepciót, amely csak "kicsit nehezebb" a szokásosnál.

"Nem tervezem, hogy ezt az órát valaha is kidobom" - magyarázta. "De miért dobnám ki az egeremet vagy a billentyűzetemet, ha az egy fantasztikus minőségű, jól megtervezett, szoftveres termék?" Az elképzelése szerint a folyamatosan frissülő szoftverrel és remek szolgáltatásokkal rendelkező eszközöktől soha nem kell majd megválni tartósságuk révén.

Az amerikai PC World szerint "ez egy olyan gyakorlat, amely nemcsak a fogyasztók számára kedvezőtlen, de még tényleges termékként sincs értelme" - írták cikkükben.

Egy jó vállalat támogatja a termékeit, és pont. Méghozzá ingyen. Ezeket a funkciókat fizetős fal mögé rejteni rablás.

Pláne, hogy az Európai Unió Tanácsa idén tavasszal véglegesen jóváhagyta azt a jogszabályt, mely szerint a gyártóknak és szolgáltatóknak inkább javítaniuk kell a meghibásodott termékeket azok cseréje helyett.

Az interjú későbbi részében a The Verge főszerkesztője, Nilay Patel leszögezte, hogy egy ilyen egér nagyjából 200 dollárba kerülhet, majd megkérdezte a vezérigazgatót, hogy szerinte működhetne-e egy olyan előfizetési modell, amely miatt a felhasználók hajlandóak lennének többet fizetni érte. A vezérigazgató a kérdésre igennel válaszolt, mert szerinte nem lenne semmi további gondjuk vele.

Hirdetés

Rámutatott, hogy a vállalat már rendelkezik ilyen szolgáltatással a videokonferenciákhoz is - a Logitech Select előfizetés az ügyfelek számára hozzáférést biztosít a 24/7 ügyfélszolgálathoz és számos szolgáltatáshoz.

Bár egy nehéz és drága egér, amelynek fenntartható használatáért fizetni kell, nem tűnik túl kívánatosnak, a Logitech első embere szerint ez bizony vonzó lehet azok számára, akik még mindig fizikai egeret használnak - még annak ellenére is, hogy az emberek körülbelül 50 százalékának asztalán van már csak külön egér és billentyűzet.

FRISS: A vállalat hivatalosan is cáfolta az előfizetéses egér tervét! A PCWplus.hu híre szerint már megint magyarázkodni kellett Hanneke Faber vezérigazgató miatt: A Logitech nem tervez "előfizetéses egeret" piacra dobni - erősítette meg a vállalat kommunikációs vezetője, Nicole Kenyon.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.