A SIA Central Europe 2012. május 25-én rendezi meg éves partnertalálkozóját és konferenciáját " The future is here: Mobile payment, E-commerce, NFC and more..." címmel Budapesten, a Művészetek Palotájában. Az idei évi konferencia fő témakörei: mobil fizetés, e-kereskedelem, NFC, e-fizetési megoldások, az ATM és POS terminál menedzsment újításai, piaci körkép Magyarországon és a közép- európai régióban. A konferencián a SIA Central Europe mellett olyan vezető nagyvállalatok képviselői adnak elő, mint az Auriga, Cellum Global, Mobiltárca Egyesület, MasterCard, PSE Consulting, PayU és a Vodafone. A rendezvény a tavalyi nagy sikerű "Prepaid, contactless, loyalty and more" elnevezésű konferencia folytatása és a vállalat alapításának 20 éves évfordulójának ünneplése is egyben.
Az esemény remek lehetőséget teremt vezető vállaltok szakértőivel való találkozásra, valamint megismerteti a résztvevőket a legfrissebb trendekkel és újításokkal a fizetési üzletág területén. A konferencia teljes mértékű szervezője a SIA Central Europe Zrt. Az előadások nyelve angol, szinkrontolmácsolási technika biztosított.
A konferencia nyitott a SIA Csoport és a SIA Central Europe partnerei, ügyfelei számára.
A SIA Central Europe az olasz a SIA SpA magyarországi leányvállalataként független szolgáltatóként nyújt innovatív és versenyképes megoldásokat kártyakibocsátó és kártyaelfogadó intézmények számára, és mindig szem előtt tartotta az innovatív gondolkodás fontosságát. Ügyfelei számára a legújabb és legmegfelelőbb megoldásokat igyekszik nyújtani az európai direktívákkal (SEPA, PSD) és kártyatársasági előírásokkal összhangban.
Az idén 20 éve alapított, budapesti székhelyű vállalat 2011-től a 7 vállalatból álló SIA Csoport közép-európai értékesítési központja, valamint ATM és POS terminál menedzsment és tranzakció-kezelés kompetencia központja.
Üzleti tevékenységeit a magyar piacon kívül a további 12 országra koncentrálja (Lengyelország, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Románia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina, Szerbia, Montenegró, Albánia és Macedónia). Az értékesítési központ célja a pénzügyi piacok kiszolgálása Közép-Európában a fizetési kártyához kapcsolódó szolgáltatások, tőkepiaci szolgáltatások, hálózati szolgáltatások, fizetési rendszerekhez köthető szolgáltatások területeken.
A SIA Central Europe több, mint 60 ügyfélből álló portfóliójával és a kibocsátói és elfogadói oldalon kezelt több, mint évi 100 millió kezelt tranzakciójával piacvezető Magyarországon.
További információ a konferenciáról: www.sia.eu