Úgy tűnik, a fiatal korosztály annyira szereti a Google-t, hogy attól minden lemarad a népszerűségi listán, még az Apple és a Facebook is, sőt a csokit is kevésbé szeretik. A The Washington Post eredményei szerint a válaszolók 94 százaléka szavazott a webóriásra, míg a csokit csak az emberek 90 százaléka jelölte meg.
A Facebookra a válaszolók 75 százaléka tett ikszet, míg az Apple-re az emberek 71 százaléka szavazott. A Google az idősebb korosztályban lévők számára is népszerűbbnek bizonyult, az összesített kategóriában ugyanis a webóriás 82 százalékot kapott, míg az Apple 72-t, a Facebook pedig 60-at.
Az eltéréséket részben magyarázza, hogy a Google az utóbbi időben sok újdonságot mutatott, köztük persze a Glasst is. Ezzel szemben az Apple inkább problémákkal küszködik egy ideje, és még adókérdésben is megszorongatják Tim Cookot.
Furcsa módon egyébként az egyre trendibbnek tartott Microsoft bele sem került a listába, bár sokak szerint a Windows 8 mindent elárul a redmondiakról.