A Facebook első helye megdönthetetlen, de az utána következő sorrend kissé meglepő. A második ugyanis holtversenyben a Tumblr mikroblog-szájt és a Pinterest képmegosztó. Őket követi a Twitter, aztán a LinkedIn, a Myspace és csak utánuk kullog a Google+.
A helyezéseket azonban befolyásolja a felhasznált eszköz is. Míg ugyanis a Twitter-használat alacsonyabb a számítógépeken, de magasabb az okos telefonokon, a Tumblr és Pinterest esetében ez a tendencia éppen fordított. A 2012 januárjában felvett adatok szerint a PC-userek átlagosan 405 percet töltöttek a Facebookon abban a hónapban, a Tumblrre és a Pinterestre 89-89 perc jutott, a Twitterre 21 perc, a LinkedInre 17, a Myspace-re 8, és a Google+-ra mindössze 3 perc.
A Google+ teljesítménye gyalázatosan gyenge. A Facebook 845 millió aktív felhasználót tart nyilván, míg a Google+ 90 milliót. A két szám nem fedi teljesen egymást, mert a Facebook csak azokkal számol, akik az elmúlt 30 napban valamilyen aktivitást mutattak a szolgáltatás felületén, míg a Google+ a regisztrált felhasználókat tartja nyilván. Utóbbiak pedig a felmérés szerint igen keveset törődnek Google+-os accountjukkal. Feltételezhető, hogy sokan kíváncsiságból regisztráltak, majd ennyiben is maradtak. A Google+ ettől függetlenül növeli mind az inaktív, mind aktív felhasználói számát. Sőt a rendszeres felhasználói általában nagyon szeretik. De kérdés, hogy ez elég lesz-e, hogy valaha is versenypozícióba kerüljön a Facebookkal.