A Dell kedden dobta piacra az Egyesült Államokban második, teljes egészében saját fejlesztésű okostelefonját, az Aerót. A jelek szerint a cég elszánta magát, hogy sorompóba szálljon az utóbbi évek egyik legharcosabb piacán.
A Dell Aerót 3,5 hüvelykes érintőképernyővel és öt megapixeles kamerával szerelték fel; a készülék a cég weboldalán keresztül rendelhető meg, az AT&T ügyfelei két éves hűségnyilatkozattal 99,99 dollárért juthatnak hozzá. Kártyafüggetlenül 299,99 dollárért árulják a telefont.
Az Aero a Google Android operációs rendszerének 1.5-ös verzióját futtatja, és számos, nagymértékben testreszabható alkalmazást kínál -jelentette ki Matthew Parretta, a Dell szóvivője.
A készülék egyebek mellett kézírás-felismerő rendszerrel, Quick Office mobilalkalmazással, keresőmenedzserrel, valamint Facebook-klienssel rendelkezik, és a Microsoft Exchange e-mail-megoldást is képes használni. A felhasználók természetesen az Android markethez is hozzáférhetnek, ahol számos kompatibilis alkalmazás között válogathatnak.
A wifi és bluetooth-kompatibilis készülék a HSDPA, a 3G, a GSM és a GPRS hálózatokon keresztül is képes kommunikálni .
Az Aero a Dell második okostelefon-tulajdonságokkal rendelkező mobil eszköze. A cég augusztus 12-én kezdte forgalmazni az öt hüvelykes kijelzővel szerelt Streak-et, amelyet ?az okostelefonok és a táblagépek előnyeit ötvöző" termékként harangoztak be .