A Better Place nagyjából hat éve vágott egy olyan munkába, amelynek keretében a hagyományos üzemanyaggal működő autókat száműzte volna, és olyan töltőállomásokat hozott volna létre, amelyekkel nem lettek volna korlátai a mai elektromos autóknak. 850 millió dollárnyi befektetéssel később azonban most a cég a felszámolását kérte egy izraeli bíróságon.
A Shai Agassi általi eredeti elképzelés az idők során a szervezet számára túl nehéznek és komplexnek, akadályokkal telinek bizonyult, amelyekkel nem voltak képesek megküzdeni. 2008-ban a vállalat még a Renaultval is épített egy közös elektromos autót, akkucserélő állomásokkal a nagyobb utak mentén. Az elképzelés nem lett sikeres, mindössze 1500 ilyen jármű van Dániában és Izraelben.
A Better Place még Hawaiin is épített 130 töltőállomást, de a költségcsökkentések miatt márciusban eladta ezeket az OpConnectnek. A Better Place-t 30 százalékban birtokló Israel Corporation tavaly novemberig 561,5 millió dolláros veszteséget könyvelt el, de a General Electric, a UBS, a HSBC és a Morgan Stanley sem örülhettek.