A Microsoft az utóbbi időben szinte az összes fontos fogyasztói termékét elengedte: gondoljunk csak a Groove Music zenei szolgáltatásra, a Kinectre, vagy a Windows Phone-re
Most viszont hadjáratot indítanak a vásárlók visszaszerzéséért. A nagy terv, amelyet a Microsoft Las Vegas-i Inspire rendezvényén a cég egyik vezetője, Yusuf Mehdi tárt a közönség elé, idén indul, és középpontjában a produktivitás áll.
A cég a profi fogyasztókat célozza meg, akik csúcsszintű eszközöket vesznek, és otthon, illetve a munkában egyaránt használják őket. Nekik készül a Surface, és az ő szívükbe akarják belopni a Cortanát is, amely augusztusban egy okostermosztátban debütál.
Az appok és szolgáltatások szintjén a Windows 10 Your Phone app jelzi az új irányt. A Microsoft elkötelezte magát a mobilok és PC-k közti híd kiépítésére, és nagy erőkkel fejleszti az androidos és iOS appokat.
Ami pedig a Microsoft legerősebb fogyasztói márkáját, az XBoxot illeti, a cég itt is nagy dobásra készül, és 2020-ban a konzol egy újabb generációját kívánja piacra dobni.