Október közepétől a nagyvállalati IT-szolgáltatásokban szerzett gyakorlattal rendelkező Steiner Anitát igazolta az AutSoft a marketingvezetői feladatok ellátására.
A jelentős tapasztalatokkal rendelkező szakember a nyár elején megújult Autsoft márka erősítésén dolgozik. Kiemelt feladata még az idén 10 éves hazai szoftverfejlesztő cég nemzetközi piacra lépésének az elősegítése is.
A vállalat a belső kommunikációra, a munkatársak elégedettségének növelésére is nagyobb hangsúlyt kíván fektetni, mivel az AutSoft fő ereje a magasan képzett, egyedi tudással bíró fejlesztői csapat. A vállalkozás továbbra is az innovatív technológiai megoldásokra építi szolgáltatási portfólióját: ide sorolható a mesterséges intelligencia, az ipari IoT megoldások, a virtuális és kiterjesztett valóság(VR/ AR)rendszerek.
Steiner Anita a technológiai szektorban eltöltött több mint másfél évtizedben nagyvállalati szolgáltatásokhoz kapcsolódó marketing és kommunikációs feladatokat látott el.
Magyar és regionális PR- és marketing vezetői pozíciót is betöltött az EDS-nél, majd az azt felvásárló Hewlett Packardnál és jogutódainál a HPE-nél, valamint a DXC-nél. Az elmúlt két évben az Oximio gyógyszeripari logisztikai szolgáltató PR- és kommunikációs vezetőjeként irányította a cég teljes újramárkásítását és belső kommunikációját.
Az AutSoft Zrt-t 2011-ben alapította a Budapesti Műszaki Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszéke. A cég egyedi megoldások kialakításával, agilis és klasszikus módszertanokkal végzett szoftverfejlesztéssel és egyéb mesterséges intelligencia, valamint IoT megoldások kivitelezésével foglalkozik.