David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában. 2013-ban került márkastratégiai igazgatóként a vállalat németországi fő marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba, ahol azóta marketingigazgatói és ügyvezető igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be.
"Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic képes volt meghatározó piaci részesedést szerezni az OLED képernyők, a digitális fényképezőgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén, és óriási lehetőségek kínálkoznak arra, hogy ebben a régióban is növeljük a forgalmunkat. A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bővülő piacokon a testápolási termékeknél, hiszen ebben a Panasonic piacvezető Japánban és Európára is kulcsfontosságú, bővíthető piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erőforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat. Ez egy nagyon izgalmas, változásokkal teli időszak a vállalat életében, és már nagyon várom, hogy még szorosabbra fűzzük az együttműködésünket a régió kereskedőivel, és még több erőforrást fordítsunk a kölcsönösen előnyös értékesítési tevékenységekre," összegezte terveit David Preece.