Bonyhádi Gábor 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik. A 37 éves marketingszakember tanulmányait követően két társával reklámügynökséget alapított, amely a hazai piacon elsőként honosította meg többek között a gerillamarketinget, és alkalmazott vírusvideókat.
A reklámügynökségi karriert követően Bonyhádi Gábor startupok alapításával és felfuttatásával foglalkozott. Ezek közül ma is működő vállalkozása a felsőoktatásban dolgozó tanárok értékelésére szolgáló, a magyar egyetemisták és főiskolások többsége által használt Markmyprofessor.com oldal. A szakember később, másfél éven keresztül volt a Szamos Marcipán marketingigazgatója, majd öt éven keresztül - a Codecool CMO-jaként - részt vett a hazai programozói bootcamp piac felépítésében, és a Codecool hazai és közép-európai terjeszkedésének lebonyolításában. Bonyhádi Gábor 2012 óta a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az elmúlt négy évben több mint hússzorosára bővült itthon az intenzív és gyakorlatorientált képzés keretében szoftverfejlesztő szakmát adó tanfolyamok diákjainak száma. Az úgynevezett bootcampek segítségével idén már nagyjából ezer, főként 21 és 45 év közötti életkorú diák kezdhet új karriert programozóként néhány hónap tanulás után.
"A szoftverfejlesztők iránti munkáltatói kereslet folyamatosan bővül hazánkban is, ráadásul 2030-ra a jelenlegi munkakörök 52 százaléka lesz automatizálható a jelenleg már ismert technológiákkal, ezért óriási lehetőséget kínál a PROGmasters számára a munkavállalók átképzése a digitálisabb, akár fejlesztői tudást igénylő munkakörökbe" - mondta Bonyhádi Gábor.