Az egyre nagyobb méreteket öltő digitális marketing szakemberhiányt akarják orvosolni az INTREN és a JabJab vezetői egy október végén induló PPC szakértői képzéssel, amely felöleli a leggyakoribb online hirdetési rendszereket és mély gyakorlati tudást ad.
"A XXI. század új irányai, a digitalizáció átformálták a munkaerőpiaci igényeket, így egyre nagyobb a kereslet a digitális marketing szakemberekre is. Ám a piacon jelenleg rendelkezésre álló szakképzett munkaerő kevés az igények lefedéséhez" - vélekedik Nagy Krisztina, az NK HR SOLUTIONS szakembere. Nagy Krisztina szerint jelentős problémát okoz az is, hogy bár számtalan képzés létezik ezen a szakterületen, többségük nem elég gyakorlatias és nem adja át azt a tudást a tanfolyamok résztvevőinek, amelyre valóban szükségük lenne ahhoz, hogy komolyabb cégeknél hosszútávon elhelyezkedjenek.
"Én azt látom, hogy ha akad is egy-egy érdekesnek tűnő jelölt, aki látszólag rendelkezik kellő affinitással, a tudása inkább felszínes vagy részleges. Az ilyen jelöltek a későbbiekben pedig komoly fennakadásokat okozhatnak a cégek működésében" - teszi hozzá.
Bakóczy Bence, az INTREN PPC üzletág-vezetője a megoldást egy saját képzés elindításában találta meg. "Óriási robbanás előtt áll a digitális marketing szakemberhiány, pontosan ezért hoztuk létre a JabJab vezető szakembereivel közösen a Brainery! Digitális Marketing Akadémiát, ahol a webanalitika képzés már sikeresen el is indult szeptemberben" - számol be a PPC képzés oktatója. A Brainery! Digitális Marketing Akadémián október végén startol az új tanfolyam, az 5 hónapos tantermi PPC szakértői képzés. A képzés ötvözni fogja a gyakorlati és a tapasztalati tudást, és egészen közel áll műfajában egy intenzív gyakornoki programhoz, ezért a területen kezdő jelentkezők mellett pályaváltókat is várnak.
A tanfolyam fontos része a klasszikus PPC eszközökön (Google Search, Display, YouTube, Shopping, Facebook Ads) túl a nagyvállalati megoldások ismeretének elsajátítása is, mint a Search Ads 360, vagy a Display&Video 360. A tanórákat gyakorló szakemberek tartják, a sikeres képzés elvégzése után pedig lehetőség nyílik a szervezőknél, vagy akár a képzés partnercégeinél elhelyezkedni. Az érdemi projekttapasztalat és az álláslehetőség mellett tehát a résztvevők valódi networking lehetőségekhez is jutnak.
A szervezők rugalmas fizetési feltételeket biztosítanak, sőt aki a képzés végén munkát talál valamelyik partnercégnél, mentesül a képzési díj megfizetése alól. A hallgatók pontosan azokat a stratégiai fogásokat fogják a PPC szakértői képzés során elsajátítani, amelyeket a Brainery! előadói 2022-ben, a legnagyobb hazai ügyfeleknél már sikeresen vetettek be a munkájuk során. A képzésre a Brainery! Digitális Marketing Akadémia honlapján lehet folyamatosan jelentkezni.