A társaság kiemelkedő hálózati alapinfrastruktúrájának fejlesztését Ökrös Imre hálózatfejlesztési igazgató koordinálja mostantól, míg az Invitech további növekedését Benedek Norbert fogja vállalati pénzügyek igazgatóként segíteni. Dobó Mátyás stratégiai és üzleti támogatások igazgatóhelyettes az újgenerációs termékek fejlesztésének irányításáért felel, míg Kaczur Tibor marketingkommunikációs vezető fő feladata az olyan területek erősítése lesz, mint az inbound és a content marketing, valamint a marketing automatizáció.
Ökrös Imre több mint 20 éves szakmai tapasztalatát a távközlési-, illetve az ICT-szektorban szerezte, technológiai és üzleti pozíciókban az Ericsson, a GTS Central Europe, a Magyar Telekom, valamint a H1 Systems vállalatoknál. Több mint másfél évtizedet töltött a GTS Central Europe magyarországi leányvállalatánál. Kezdetben részt vett a magyar és régiós optikai hálózat kiépítésében, majd átviteltechnikai igazgatóként felelt a hálózatfejlesztésért és üzemeltetésért Magyarországon és a teljes közép-európai régióban. Ezt követően hét évig a magyarországi vállalat műszaki igazgatói pozícióját töltötte be.
"Az Invitech közismerten megkerülhetetlen a hazai professzionális telekommunikációs és ICT-infrastruktúra területén. A nem túl távoli jövő változásai, a digitalizáció és az automatizáció sávszélesség-igénye még inkább fel fogják értékelni ezek jelentőségét. Az egyre nagyobb kiterjedésű és kapacitású, magas rendelkezésreállású optikai alapú hálózati infrastruktúra nélkülözhetetlen lesz. Mindez azt indokolta, hogy önálló igazgatóság koordinálja a hálózat fejlesztését az Invitech-nél" - fogalmazott Ökrös Imre hálózatfejlesztési igazgató.
Benedek Norbert közel másfél évtizedes szakmai tapasztalatait neves nemzetközi, regionális befektetési bankok és telekommunikációs társaságok vállalatfinanszírozási területein szerezte. A közgazdász végzettségű szakember kezdetben nemzetközi cégfelvásárlással és nagyvállalati hitel-refinanszírozással kapcsolatos ügyleteken dolgozott, majd több mint öt éven keresztül a GTS Central Europe vállalatfinanszírozásáért felelős vezetője volt. Legutóbb pedig operációs és pénzügyi igazgatóként dolgozott a Deutsche Telekomnál, ahol a GTS csoport integrációját támogatta.
"Az Invitech-et frissen megismerve, eddigi szakmai tapasztalataim alapján meggyőződésem, hogy ez a cég ígéretes jövő előtt áll, számos, eddig még kiaknázatlan új lehetőséggel. Az általam vezetett vállalati pénzügyek igazgatóság újonnan létrejövő szervezetként ezt a folyamatot, az Invitech organikus és felvásárlásokon keresztüli növekedését fogja támogatni" - nyilatkozta Benedek Norbert vállalati pénzügyek igazgató.
A fentieken túlmenően az Invitech marketing és üzleti támogatások igazgatóságán - amelyet az ICT-szektor ismert személyisége, az Invitech-hez 2018 tavaszán érkezett Bőthe Csaba vezet -, két további kulcsterületet is új vezetők irányítanak.
Dobó Mátyás közel húsz éve dolgozik digitális területen, korábban startup cégek fejlesztésével, digitális adatbiztonsággal is foglalkozott, de bloggerként és a SMART-konferencia alapítójaként is ismert. Hosszú évek óta dolgozik a telekommunikációs iparban, korábban a Magyar Telekom üzletfejlesztési igazgatói posztját is betöltötte. Az Invitech-nél fontos feladata lesz az újgenerációs szolgáltatások fejlesztésének irányításában, az IoT-megoldásokban rejlő lehetőségek kiszélesítésében és az újszerű ügyfélmenedzsment kiépítésében.
"Az Invitech közismerten erős pozíciókkal rendelkezik a hálózati és adatközponti infrastruktúra területén, amelyet az utóbbi években növekvő mértékben egészítenek ki a mind komplexebb üzleti IT-megoldások. Úgy véljük, ideje továbblépni, és a meglévő portfoliót tovább erősíteni azokkal az újgenerációs megoldásokkal, amelyek fokozatos bevezetésére már megérett a gyorsan fejlődő technológia. Ez a társaság kiváló adottságokkal rendelkezik ehhez" - fogalmazott Dobó Mátyás stratégiai és üzleti támogatások igazgatóhelyettes.
Kaczur Tibor legutóbb a vállalati IT-disztribúciós piac egyik meghatározó szereplőjénél, az amerikai Avnet Technology Solutions-nél szerzett nemzetközi tapasztalatokat az újgenerációs IT-megoldások terén, az elmúlt években pedig már a cég regionális marketing és PR vezetőjeként támogatta annak dél-kelet európai terjeszkedését. Pályafutását neves hazai pr-ügynökségeknél kezdte, ahol több informatikai ügyfél kommunikációját is segítette. A szakembernek a következő időszakban olyan IT-technológiák bevezetésének marketingkommunikációs támogatását kell irányítania, mint például az újgenerációs biztonsági szolgáltatások és felhőmegoldások vagy az IoT-hálózatok széleskörű elterjedése.
"Nagyon izgalmas feladat lesz az Invitech márka erősítésén dolgozni, hiszen a húszéves tapasztalattal rendelkező társaság ezzel a névvel mindössze két éve van jelen a piacon. Ez egyrészt jó alapokat jelent, ugyanakkor komoly mozgásteret biztosít az ismertség további növeléséhez. A társaság presztízse igen magas az iparágon belül, de a potenciális ügyfelek elérésében még sok lehetőség van" - nyilatkozta Kaczur Tibor marketingkommunikációs vezető.