November 30-tól Mohamed ElSayad tölti be a Magyar Telekom lakossági marketingigazgatói pozícióját. A jelenlegi lakossági marketingigazgató, Poós Zsuzsanna távozik a Telekomtól. Mohamed ElSayad több mint 15 éves átfogó nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing, a digitális média segítségével végzett márka- és termékbevezetés, -fejlesztés és disztribúciókiterjesztés, valamint a hatékonyságnövelés területén. 2011 óta az Emirates Integrated Telecommunications Company (du) munkatársa volt az Egyesült Arab Emirátusokban, 2013-tól a cég digitális hirdetési igazgatója. Ezt megelőzően az MSN Arabia, MSN Maghreb & MSN Pakistan ügyvezető igazgatója volt, korábban pedig a régió több telekommunikációs cégénél dolgozott üzletfejlesztési és digitálismédia-stratégia területen.
Poós Zsuzsanna az utóbbi két évben a Telekom lakossági marketingvezetőjeként eredményes munkát végzett. Ennek is köszönhetően a lakossági marketing terület kimagaslóan hozzájárult a Telekom 2014. és 2015. évi sikereihez: a bevételi trendfordulóhoz, valamint a piaci részesedések megtartásához és növeléséhez minden termékszegmensben - olvasható a Magyar Telekom közleményében.