Az Adobe Systems Incorporated ma bejelentette Mark Zablan kinevezését, aki a vállalat új elnökeként az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban folytatott tevékenységekért lesz felelős. Zablan az Adobe nemzetközi területi műveleteiért felelős vezető alelnökének, Matt Thompsonnak tartozik majd felelősséggel.
Mielőtt az Adobe EMEA csapatához csatlakozott, Zablan az Experian csoportnál dolgozott az európai
marketingszolgáltatások ügyvezető igazgatójaként, miután korábban már Észak-Amerikában is vezette ugyanezt a területet. Eddigi munkája során komoly szakmai hírnevet szerzett azzal, hogy segített a marketingszakembereknek megérteni és megjósolni a fogyasztók digitális csatornákon tapasztalható viselkedését.
Zablan kinevezése és tapasztalata jókor jött az Adobe számára, mivel a vállalat éppen e-marketing üzletágának felpörgetésén dolgozik. Az elmúlt héten indult útjára az az új és merész marketingkampány, amely leszámol ez eddigi marketingmítoszokkal, és bemutatja az Adobe Marketing Cloud szolgáltatását, amely még inkább megszilárdítja az Adobe vezető szerepét az e-marketing gyorsan növekvő területén.
„Az Adobe felgyorsítja átállását az átfogóbb, felhőalapú megoldásokra, és átformáljuk ezek piaci bevezetésének módját is – nyilatkozta Thompson. – A ma bejelentett vezetőváltás egy nagyobb terv része, amelynek célja az, hogy egy egyedülálló, globális értékesítési programra váltsunk, és így eleget tudjunk tenni az EMEA régióban tevékenykedő vállalati ügyfeleink igényeinek. Mark remek ajánlólevéllel rendelkezik az észak-amerikai és az EMEA régióban folytatott műveletek irányítása terén. Úgy gondoljuk, ő az igazán megfelelő személy, aki kiváló támogatást tud nyújtani az EMEA régió ügyfeleinek, illetve minden irányban kiterjesztheti digitálismédia- és e-marketing üzletágunkat.”