Hirdetés
. Hirdetés

A Facebook Workplace elérte a 7 millió fizetett előfizetőt

|

A Facebook bejelentette, hogy Workplace vállalati kommunikációs szoftverére vonatkozó előfizetések elérték a 7 milliós számot, ami 40 stázalékos növekedés a tavaly májusi 5 millióhoz képest.

Hirdetés

A Workplace egy olyan vállalati szoftver, amelyet a cégek belső közösségi hálózatként használhatnak az alkalmazottaikkal való kommunikációra. A szolgáltatás 2016-ban indult, és olyan cégeket tudhat az ügyfelei között, mint a Spotify vagy a Starbucks.

A Workplace jócskán lemaradt a legnagyobb riválisai mögött. A Microsoft a múlt hónapban jelentette be, hogy Teams nevű termékének már több mint 145 millió napi aktív felhasználója van, ami több mint 93 százalékoss növekedés a 2020 áprilisi 75 millióhoz képest. A Slack már nem bontja ki a felhasználói adatokat, de a vállalat 2019 szeptemberében, amikor utoljára jelentette ezt a statisztikát, 12 millió napi aktív felhasználóról számolt be, és a fizető ügyfelek száma közel 42 százalékkal nőtt, a 2020. márciusi 110 ezerről 156 ezerre 2021 márciusában - jelentette be a vállalat.

Hirdetés

Ez a fejlődés a Facebook eredményei szempontjából meglehetősen lényegtelen. A cég nem bontotta ki, hogy a Workplace mennyivel járul hozzá a bevételeihez, de a szolgáltatást az Oculus és a Portal hardvereszközökkel együtt az "Egyéb" üzletág címke alatt számolja el a pénzügyi eredményeiben. Az idei első negyedévében az "Egyéb" a Facebook bevételeinek csak mintegy 2,8 százalékát tette ki, a többi mind a reklámokból származott.

"A Workplace-t a Facebook belső verziójaként építettük a saját vállalatunk működtetésére, és annyira hasznos volt, hogy elkezdtük megengedni más szervezeteknek is, hogy használják" - mondta Mark Zuckerberg vezérigazgató a Facebook felületén közzétett bejegyzésében.

Julien Codorniou, a Workplace alelnöke a CNBC-nek elmondta, hogy egységének célja az üzleti informatikai szoftver demokratizálása a Facebook több milliárd felhasználója számára. Az elképzelés szerint ezt olyan szolgáltatások létrehozásával szeretnék elérni, amelyek ugyanazokat a funkciókat használják, amelyeket az emberek már a Facebook fogyasztói alkalmazásaiból is ismernek.

"Sok embernek korábban nem volt hozzáférése az informatikához, mert túl bonyolult volt, vagy túl drága. Foghatnád az anyukámat, odaengedhetnéd a Workplace-hez, és azonnal megértené, hogyan kell használni" - mondta Codorniou.

A Facebook kedden számos új elemet is bejelentett a Workplace számára. Ezek közé tartozik egy új élő kérdezz-felelek funkció, a Microsoft 365 és a Google G Suite naptáralkalmazásokkal való integráció, valamint számos új sokszínűségi funkció, köztük az emojik különböző bőrszínei és egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megmutassák kollégáiknak, hogyan kell helyesen kiejteni a nevüket

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.