Hirdetés
. Hirdetés

OpenText - A munka új horizontja

|

Digitális asszisztensektől kezdve üzleti felhőkön át a platformtechnológiákig fejlett AI képességekkel érkezik az OpenText vállalati tartalomkezelő megoldásának friss kiadása. Európai konferencia-körútján a szállító az emberi képességeket kiegészítő további fejlesztések titáni ütemtervét is ismertette.

Hirdetés

A történelem megannyi sorsfordító pillanatában léptek előre már nagyot iparágak, társadalmak és kultúrák, és a mesterséges intelligenciával ismét ilyen jelentőségű pillanathoz érkeztünk, mivel az AI forradalmasítja az üzleti környezet átalakulását - mondta Mark J. Barrenechea, az OpenText vezérigazgatója nyitó előadásában, amellyel elstartolt a cég európai konferencia-körútja. Az április második felében Londont, Münchent és Párizst érintő OpenText World Europe közönsége első kézből ismerhette meg a szállító Titanium X stratégiai fejlesztési ütemtervének részleteit, valamint a vállalati tartalomkezelő platform legújabb, Cloud Editions (CE) 24.2-es kiadásában megjelenő képességeket. Az innovatív megoldások, amelyek a vállalati szerepkörökre szabott digitális asszisztensektől kezdve az újgenerációs keresőn át a dolgok internetéig, az IoT technológiákig ívelnek, a megbízható információmenedzsmentet és adatstratégiákat a fejlett mesterséges intelligenciával ötvözik.

Az üzleti mesterséges intelligencia korszakába lépve a feladatvégzést a gépekre kell hagynunk, hogy az emberi termelékenységet és kreativitást növelhessük, mondta Mark J. Barrenechea az OpenText innovációs céljairól. A vezérigazgató szerint felhasználói oldalon a szervezeteknek ehhez szemléletváltásra is szükségük lesz, többek között meg kell tanulniuk a döntéshozás automatizálását, az automatizálás és az AI egységbe foglalását, valamint a felismerések visszacsatolását, mindennek megbízhatóságát pedig megfelelő adatvédelemmel és -irányítással biztosítaniuk.

Tartalomkezelés okosan és biztonságosan

Titanium X termékfejlesztési ütemtervében az OpenText a CE 25.2 kibocsátásáig ívelő innováció három stratégiai fókuszterületeként az üzleti felhőket, az üzleti mesterséges intelligenciát és az üzleti (platform)technológiát jelölte ki. Üzleti felhőiben a szállító például a mérnököktől kezdve az informatikusokig minden vállalati szerepkörben integrált és biztonságos megoldásokat ad a munkavégzés, a folyamatok és a működés jelentős egyszerűsítéséhez, a hatékonyság növeléséhez.

Muhi Majzoub, az OpenText alelnöke és termékigazgatója

Az üzleti mesterséges intelligencia a generatív AI képességeivel segíti a felhasználókat a vállalat szellemi tulajdonának minél jobb hasznosításában. A nagyméretű, privát adatkészletekkel dolgozó digitális asszisztensek az adatirányítási, megfelelési és hitelesítési követelmények szerint működnek, így jogosultságaival összhangban minden felhasználó kizárólag a munkájához szükséges információkhoz fér hozzá. Üzleti technológiáira pedig az OpenText olyan nagyvállalati szintű adatplatformokat épít, amelyeket a szervezetek bárhol, privát és nyilvános felhőkben is bevezethetnek, illetve alkalmazásprogramozási interfészeken (API-kon) keresztül érhetnek el.

- A felhő, a biztonság és a mesterséges intelligencia útjain navigáló szervezetek számára az adatok integritása iránti bizalom megteremtése kiemelkedően fontossá válik, a követelmények középpontjába kerül - mondta a konferencián Muhi Majzoub, az OpenText ügyvezető alelnöke és termékigazgatója. - Kilencven napos innovációs és kibocsátási ciklusunkhoz igazodva a CE 24.2-es verzióját is olyan képességekkel és eszközökkel bővítettük mindhárom területen, amelyek birtokában ügyfeleink és partnereink felvértezhetik magukat a hatékony előrehaladáshoz szükséges felismerésekkel és tudással, függetlenül attól, hogy milyen kihívásokra kell válaszolniuk.

Üzleti felhők, AI asszisztensek...

Dolgozzanak üzleti, informatikai vagy kibervédelmi szerepkörben, a felhasználók számos új képességet kapnak az OpenText Business Clouds 24.2-es verziójában. Üzleti oldalon az OpenText Experience Cloud Core Journey például az ügyfél-kommunikáció stratégiai megtervezését és megvalósítását teszi hatékonyabbá a megnyeréstől kezdve a megtartásig, könnyebbé téve a törvényi követelményeknek való megfelelést is. A Business Network Cloud Trading Grid Microsoft Dynamics 365 és Oracle NetSuite alkalmazásokkal kialakított integrációjával pedig már a középvállalatok is zökkenőmentesen kezelhetik kereskedelmi kapcsolataikat.

Informatikai oldalon a DevOps Cloud Application Lifecycle Management és az SAP Cloud között kialakított integráció gyorsítja mostantól a tesztelést és az SAP alkalmazások frissítését a vállalatoknál. Az IT Operations Cloud OpsBridge új telemetriai képességei valós idejű betekintéssel javítják az alkalmazások monitorozását és megfigyelhetőségét (observability) a teljes IT környezetben. A Cybersecurity Cloudban az OpenText Fortify új kezelőfelülettel segíti a fejlesztőket a kód ellenőrzésében, a sérülékenységek keresésében és más biztonsági intézkedésekben, az OpenText NetIQ és az OpenText Magellan integrációja pedig az azonosságkezelést és az egypontos bejelentkezést javítja nagyadat-analitikai és AI képességekkel.

Hirdetés

Az OpenText Aviator a szállító nagy nyelvi modellekre és privát adatkészletekre épülő, specifikus felhasználási esetekre, vállalati szerepkörökre szabott generatív AI képességeinek - digitális asszisztenseinek - családja, amely a CE 24.2-es verziójában szintén egy sor új fejlesztéssel gyarapodott. Az információk visszakeresését párbeszédalapú kezelőfelülettel, tartalomkivonatolással és fordítással egyszerűsítő Content Aviatort az OpenText például integrálta Core Content, Extended ECM és Documentum megoldásaival. A digitális asszisztenssel a vállalatok így az adatok mozgatása nélkül automatizálhatják a tartalom és a munkakörnyezet elemzését, javíthatják a munkafolyamatok hatékonyságát és a tudás újrahasznosítását.

További újdonság az IT Operations Aviator és az OpenText SMAX közötti integráció, amely fejlett szolgáltatásmenedzsment megoldásként támogatja a service desken dolgozó ügyintézőket. Az AI asszisztens a beérkező hibajegyek alapján összefoglalja a problémákat, és javaslatokat ad megoldásukra. Az ügyintézők így sokkal gyorsabban és eredményesebben orvosolhatják a nehézségeket, ezáltal javíthatják a felhasználók, az ügyfelek elégedettségét. Aviator asszisztenst kapott az Operations Bridge is, amely intelligens információkereséssel támogatja a vállalatokat a hibák elhárításában. A DevOps Aviator beépített, párbeszédalapú keresőjével pedig a fejlesztők és a tesztelők munkáját, a szoftverek minőségbiztosítását teszi könnyebbé mindentudó digitális asszisztensként.

Az OpenText Exstream és TeamSite részeként elérhető Experience Aviator mostantól a generatív AI képességeivel is segíti a személyre szabott, releváns tartalmak automatikus előállítását az ügyfélélmény javításához. Az OpenText Axcelerate with Aviator pedig egy új, átfogó Axcelerate eDiscovery megoldás, amellyel a jogi osztályok és ügyvédi irodák gyorsabban végezhetnek az ügystratégiák kidolgozásához szükséges kutatással és felülvizsgálatokkal, így időben hozhatnak megalapozott döntéseket.

...és platformtechnológiák

Az OpenText Aviator platformtechnológiák 2.4-es kiadásai között újonnan megjelenő Aviator Core Analytics Database egy SaaS modellben használható, nagyvállalati szintű adattóház (data lake house) megoldás, amely az OpenText Vertica fejlett adatbázisát a sokbérlős (multi-tenant) platform rugalmasságával ötvözi. Az új analitikai megoldással a felhasználók gyorsan, önkiszolgáló módon juthatnak értékes felismerésekre, amelyek alapján jobb döntéseket hozhatnak, miközben a szolgáltatási modell a birtoklási összköltség és a szénlábnyom csökkentésében is segíti a vállalatokat.

OpenText World Europe 2024: Mark J. Barrenechea vezérigazgató nyitó előadása

Forradalminak nevezete az OpenText az Aviator Search új, információkinyerő és -dúsító képességeit, amelyek szintén a generatív mesterséges intelligenciára és a nagy nyelvi modellekre épülnek. A CE 24.2-es verziójában a felhasználók továbbfejlesztett, változatos fájlformátumokat támogató funkciókat kapnak, amelyek párbeszédalapú kezelőfelülettel teszik zökkenőmentessé az információk keresését. A friss képességekkel az alkalmazottak a kérdéseikre kapott válaszok eredetét is pontosan meghatározhatják, így tartalmukat ellenőrizhetik a különböző adatforrásokban, ami nemcsak a hatékonyságot, hanem a pontosságot és megbízhatóságot is növeli.

Dobozból kivehető, használatra kész adattó megoldásával az Aviator IoT ugyancsak követhetőséget és hitelesítést ad a vállalatoknak a dolgok internetéről, az üzlet számára fontos eszközökről gyűjtött, bármilyen típusú adatok kezeléséhez. Adatkövetkezetességet és transzparenciát javító funkcióival az új megoldás az eszközökön túl az ellátási láncok működésére is teljes, végponttól végpontig érő rálátást ad.

Nem utolsósorban az Aviator Thrust Studio is valós idejű digitális asszisztenssel gyarapodott, amely az OpenText Thrust API-jait használó szoftverkód generálásával támogatja a Visual Studio Code szerkesztőben dolgozó fejlesztők munkáját. A jelenleg még nem végleges, korai változatában elérhető AI megoldás az alkalmazásfejlesztés ésszerűsítésében, a termelékenység és a hatékonyság növelésében fogja segíteni a vállalatokat.

Cikkünk a ComputerTrends 2024. május 8-ai lapszámában jelent meg.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.