A Németországban, Ausztriában és Svájcban található 75 rendszerházzal és Európa 14 országában több IT reseller cégével a Bechtle csoport Európa egyik vezető IT kereskedelmi cége. A Bechtle AG-t 1983-ban a németországi Neckarsulm városában alapították, jelenleg a cégcsoport Európa 14 országában több mint 13 000 alkalmazottat foglalkoztat, 2021-es üzleti volumene meghaladta a 6,25 milliárd eurót.
A Bechtle direct Kft. 2012-ben kezdte meg Magyarországon az értékesítési tevékenységét. A B2B szektorban az IT teljes portfóliójával szolgálják ki üzleti és kormányzati ügyfeleiket.
Az IT-termékek közvetlen értékesítésének és a rendszerházak kínálta átfogó szolgáltatások kombinációjával a Bechtle a közép- és nagyvállalatok, illetve a közigazgatási ügyfelek erős partnere.
"A jövő IT-architektúráit megvalósító szolgáltatóként a klasszikus IT-infrastruktúra éppoly fontos, mint a digitalizálás, cloud, mobilitás, biztonság és az IT-szolgáltatások aktuális témái. Online áruházunkban ügyfeleink egyéni E-Procurement platformjain több mint 70 000 hardver- és szoftvertermék érhető el, de az E-Commerce kínálta értékesítés mellett tradicionális értékesítési csatornával is állunk ügyfeleink rendelkezésére, számunkra mindig az ügyfél az első" - mondta Orbán Barnabás, a Bechtle direct kft. ügyvezető igazgatója.
"Ügyfeleink teljes körű IT-igényeit szolgáljuk ki, legyen szó perifériáról, szerverről, kliensről vagy bármilyen hardverről, de szoftver és IT-szolgáltatások terén is állunk rendelkezésre. A Bechtle saját gyártófüggetlen Device as a Service megoldásával szolgáltatásképpen is képesek vagyunk IT munkaállomások, mobileszközök havi felhasználás alapú üzemeltetésére saját ticketrendszerrel, és különböző szolgáltatások nyújtásával. Szoftverek terén a Bechtle saját Cloud szolgáltatásával nyújt jövőorientált lehetőségeket ügyfeleinek" - folytatta Orbán Barnabás.
A Bechtle európai és magyarországi szinten is a vezető IT gyártók kiemelt partnere, Magyarországon egyedül rendelkezik a Dell legmagasabb Titanium Black partnerségével, ezen felül többek között Lenovo Platinum Plus, HP Gold, kiemelt Microsoft hardver és LSP szoftver, illetve jelenleg az egyetlen magyarországi Apple üzleti hivatalos AAR partner.
Az IT reseller tevékenység mellett, perifériák és kiegészítők terén saját termékkel, az Articona portfólió értékesítésével is kiváló minőségű, de költséghatékony árazású termékeket kínál az ügyfeleknek.
"Mulitbranding stratégiánk miatt ügyfeleink minden igényére találunk megoldást. Felsorolni is hosszú lenne az IT gyártókkal kialakított magas szintű partnerségeink listáját, de az biztos, hogy minden kihívásra találnunk megoldást" - emelte ki Orbán Barnabás.
A Bechtle a tranzakcionális értékesítésen felül komplex projektek és hozzáadott értéket is tartalmazó szolgáltatási projektekkel is foglalkozik. A szolgáltatások terén a Bechtle Device as a Service és Mobile as a Service flexibilis megoldást nyújt minden üzleti felhasználónak.
A DAAS Compute modell révén teljes munkahelyeket szerelhet fel, legyen szó irodáról, otthoni munkasarokról vagy akár hibrid munkaállomásról. Különböző csomagok közül választhat, amelyek mindegyike tartalmaz hardvert (hordozható és asztali gépeket), tartozékokat és informatikai életciklus-szolgáltatásokat.
A Bechtle által biztosított proaktív eszközfelügyelet révén kiszámítható az egyes eszközök élettartama. Meghibásodás esetén igénybe vehető a fejlett csereszolgáltatás is, melynek köszönhetően munkatársai már a következő munkanapon kézhez kapják új készüléküket. A bejelentést követően az eredetivel azonos, konfigurált, használatra kész készüléket szállítanak le a munkavállaló otthonába vagy az irodába.
Az okostelefonok és a mobilkészülékek manapság már minden vállalatnál a kommunikáció elengedhetetlen eszközei, különösen, hogy egyre gyakoribbá válik az otthoni vagy külső helyszíneken történő munkavégzés. A vállalatok számára létfontosságú, hogy e téren is központi stratégiát dolgozzanak ki. A gyakorlat azt mutatja, hogy sok szervezetnél még hiányzik a megfelelő keretrendszer. A DAAS Mobile szolgáltatással a Bechtle átveszi a mobileszközök kezelését, és egyszerűbb és központosított eszközkezeléshez segíti hozzá az informatikai vezetőket. Különböző csomagok érhetőek el, amelyek mindegyike tartalmaz hardvert (okostelefont és táblagépet), tartozékokat és informatikai életciklus-szolgáltatásokat.