Hirdetés
. Hirdetés

Easy Ticket - többszereplős, online értékesítési rendszer dinamikus kapacitáskezeléssel

|

Az ügyfélvisszajelzések alapján kifejezett igény van a hagyományos jegyeladás helyett egy minden szempontot figyelembe vevő új megoldásra, mely kezel és felügyel minden eladott belépőjegyet.

Hirdetés

A Beks Kommunikációs Technika Kft. 20 éve foglalkozik komplex beléptetőrendszerek fejlesztésével és telepítésével, amelyet Welcome 3 néven jegyez. A beléptetés fogalma triviálisan kapcsolódik az értékesítési rendszerekhez, a komplexitásnak köszönhetően a beléptető rendszereket alkalmassá kell tenni Magyarországon működő minden jegyértékesítő rendszerrel való együttműködésre. A fürdőkben, SPA-kban vagy a sportlétesítményekben - vagyis ahol közönséget kell szabályozottan ki- és beengedni - ez határozottan igaz. A jegyértékesítésnek számos módja van, kezdve a hagyományos pénztári eladástól a webes online értékesítésen át az automatából történő értékesítésig. Manapság hazánkban mindegyik forma létezik, az is tény, hogy a súlypontok fokozatosan tevődnek át a digitális, gépi eladások felé, ami egyértelműen magában hordozza bizonyos egyéb intelligenciák, algoritmusok beépítését a jegyeladás folyamatába.

Online és automatából történő értékesítés általános előnyei:
• 0-24 óráig elérhető
• nincs sorban állás
• kényelmes
• csökkenthető a pénztári terhelés
• kisebb költség a fenntartónak

Ezen a piacon csak olyan értékesítési rendszer jöhet szóba, ami kielégíti a következő igényeket:
• dinamikus kapacitáskezelés - dynamic capacity management
• hibamentes, illetve hibatűrő működés - error-free system and fault tolerant system
• csalás/visszaélés detektálás - fraud/abuse detection

Jelenleg alkalmazott, beléptetéssel integrált jegyértékesítés problémái

Egy intézménybe több módon lehet jegyet venni, ez esetben egyidejű értékesítés folyhat jegypénztárban, online módon és külső irodákon keresztül. A probléma az, hogy a különböző értékesítési rendszerek között csak statikusan van elosztva a - korlátozottan rendelkezésre álló - kapacitás, a fogyásfigyelés nem megoldott.

Ez az intelligens/dinamikus kapacitáskezelés hiánya miatti van így. Ezért gyakran előfordul, hogy van, aki többet tudna eladni és van, aki nem ad el mindent, vagyis lesznek megmaradó belépőjegyek, holott lenne rá igény, tehát fennállhat az alulértékesítés vagy a túlértékesítés.

Ez bevételkiesést, vendégpanaszt és egyéb kellemetlen helyzet kialakulását eredményezi. Megoldás a dinamikus kapacitáskezelés bevezetése, mely nagyobb kihasználtságot, elégedett vendéget jelent.

Automatából történő jegyértékesítés

A fürdőkben használt RFID karórák automatizált kiadása nem megoldott, olyan automata kell, mely chippel ellátott karszalagot tud kiadni, a vendég ennek segítségével vehet igénybe öltözőszekrényt vagy fizethet készpénzmentesen.

A projekt kiemelt eleme volt egy ilyen automata kifejlesztése. Működésének alapja az, hogy a karszalagot az automatába épített nyomtató nyomtatja meg a felhasználó igényei alapján, amit a készülék érintőképernyőjén, több nyelven elérhető felületen, maga tud kiválasztani. A beépített POS terminálon bankkártyával, telefonnal és okosórával is fizethet, a tranzakcióról hőpapíros bizonylatot kap. Nemcsak vonalkódos jegy, hanem proximity karszalag kiadására is van lehetőség. Az RFID azonosítók ezekben is megtalálhatók.

Easy Ticket online rendszer

Az ügyfélvisszajelzések alapján kifejezett igény van a hagyományos jegyeladás helyett egy minden szempontot figyelembe vevő új megoldásra, mely kezel és felügyel minden eladott belépőjegyet. Legyen az akár pénztárban, online módon, webesen, mobil alkalmazásban, automatából vagy viszonteladók által értékesítve.

A Beks Kft. a fejlesztés teljes spektrumát ellátja, egy cégen belül történik a tervezés, a hardverfejlesztés, backend és frontend programozás, és adatbázis programozás is.

Az Easy Ticket rendszer előnyei

1. Elosztott rendszer hibadetektálás
A többszereplős értékesítési rendszerben, mint elosztott rendszerben hibadetektáló és adaptív önjavító működés került fejlesztésre a nagy hibatűrés és megbízhatóság érdekében (bankkártyás fizetések, számlázások, szinkronizációs folyamatok és más üzleti folyamatok tekintetében).

2. AI alkalmazása értékesítésben
Több értékesítő platform: a létesítménnyel szerződéses viszonyban álló online értékesítő partnerek, akik saját felületükön értékesítik a létesítmény belépőit - pl.: OTP Simple, Jegymester, utazási iroda saját honlapja. A mesterséges intelligencia gondoskodik arról, hogy ne forduljon elő túlértékesítés vagy alulértékesítés - egyes értékesítőknél ne ragadjanak bent eladatlan jegyek, valamint gondoskodik a bevételek optimalizálásról is, az adatforrások információinak figyelembevételével optimalizálja az értékesítők közötti kapacitás elosztást.

3. AI alkalmazása csalásdetektálásra
A megvalósítandó rendszer egyik kiemelt fontosságú része a különböző eredetű csalások kiszűrése. Ez alapvetően a vállalati adatbázisban lévő tranzakciók vizsgálatával lehetséges. A vizsgálatok automatizálásával, mesterséges intelligencián alapuló megoldást hoz létre, amely az a különböző "visszaélési anomália" detektálására alkalmazható.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.