Négy trend, amire az IT-ügyfélszolgálatoknak reagálnia kell
Az elmúlt év fenekestül felforgatta a világot, elkerülhetetlen változásokhoz vezetve sok területen, többek között az IT szolgáltatásmenedzsment területén.
Az elmúlt év fenekestül felforgatta a világot, elkerülhetetlen változásokhoz vezetve sok területen, többek között az IT szolgáltatásmenedzsment területén.
Riasztó mértékben nőtt a kritikus biztonsági események száma az elmúlt évben, ami a távmunkát kísérő kockázatokra figyelmeztet. Folyamatok és szabályok bevezetésével, alkalmazottaik képzésével azonban a vállalatok az otthoni irodákat is hatékonyan védhetik a fenyegetésekkel szemben, mutatott rá Mathias Röhl és Jens Bothe, az OTRS Csoport két szakértője.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.