A CEBR kutatóintézet felmérése szerint Magyarországon évente körülbelül 425 milliárd forintot költenek üzleti célú nyomtatásra. Ebből 162 milliárd forint kihelyezett nyomtatásra és 263 milliárd forint házon belüli nyomtatásra megy el. Csupán a házon belüli nyomtatás fejlesztésével nem kevesebb, mint 6,5-20 milliárd forintnyi megtakarítást lehetne elérni éves szinten. Emellett további 10 milliárd forintnyi megtakarítás keletkezhet a kihelyezett nyomtatás házon belülre viteléből. Hatékonyabb nyomtatással hazánkban összesen több mint 33 milliárd forinttal lehetne növelni a termelékenységet, mely a GDP 0,05 százaléka. Ha ezek a nyomtatási szokások elterjednek a magyar gazdaságban, azzal nemzetközileg versenyképesebbé tehetik a cégeket, fellendíthetik az exportot és az üzleti befektetéseket, valamint csökkenthetik az importot és a fogyasztói árakat.