Cobra Computer Kft.
Webcím: www.cobraconto.hu
E-mail cím: conto@cobra.hu
Bemutatkozás:
A Cobra Computer Kft. 1986-ban alakult, magyar tulajdonban lévő, 25 (leányvállalatival együtt 45) fővel működő cég, az éves árbevétel közel 500 millió forint. Jelenleg több ezer szoftverfelhasználónak nyújt széleskörű szolgáltatást.
Fő küldetésünk: a papírmentes iroda kialakítása, a hatékonyabb munkavégzés IT eszközökkel való támogatása a kis-, és középvállalatok számára.
E filozófia szellemében a már sikerterméknek számító CobraContoWin+ ügyviteli rendszer és a CobraContoLight számlázó szoftverek mellett fejlesztettük ki a CobraSmallCRM ügyfélkezelő rendszert, amely az ügyviteli rendszerrel való integrációja révén az értékesítési folyamatot támogatja, valamint segíti az ügyfélszolgálat munkáját és a vállalat vezetőinek döntéseit. Az ügyviteli rendszer és az ügyfélkezelő rendszer együttes használata biztosítja a felhasználó cégek számára a nagymennyiségű – gazdasági folyamatok és partnerrel kapcsolatos - információk áttekinthetőségét, a feladatok kiosztását és nyomon követését, valamint a hatékonyabb munkavégzést.
A papírmentességet már a CobraContoWin+ ügyviteli rendszer és a CobraSmallCRM ügyfélkezelő rendszer bevezetése is nagymértékben támogatja, hiszen az ügyviteli rendszer lehetőséget biztosít az elektronikus számla kibocsájtására, a céghez beérkező bizonylatok elektronikus archiválására. Az ügyfélkezelő (CRM) rendszerben lehetőség van az érdeklődés felvételére, az ajánlat elkészítésére, a beérkező megrendelés ügyviteli rendszerbe való feladására úgy, hogy mindezt kinyomtatott dokumentum nélkül bonyolódik le.
Továbbá a beérkezett (esetleg beszkennelt) elektronikus levelek, dokumentumok, fájlok partnerkartonhoz való csatolása a levelezés papírmentességét biztosítja.
A bérszámfejtési munka támogatására a CobraMunBér program áll rendelkezésre, amelynek tudása a nagyobb vállalatok igényeit is kielégíti.
Mindezek mellett a termékpalettán 2008-ban – egy viszonteladói szerződés keretében – megjelent az artOFFICE és artFLOW termékcsalád, amely az elektronikus dokumentumkezelést, iktatást és a vállalati workflow-k (munkafolyamatok) menedzselését teszi lehetővé.
Cégünk törekszik arra, hogy az irodai munkát hatékonyan és elérhető áron támogassa a szoftvermegoldásaival.
A felhasználóinkat teljes terméktámogatással igyekszünk segíteni, a programokat folyamatosan fejlesztjük a piaci és jogszabályi igényeknek megfelelően, forródrót szolgáltatás keretében telefonon keresztül és távoli asztali eléréssel segítjük a program használatát, valamint 2009. év végén elindítjuk a fórumszolgáltatásunkat is.
Ennek biztosítására 5 fős konzulens, 4 fős ügyfélszolgálatunk és 5 fős fejlesztői csapatunk áll a partnereink rendelkezésre.
A termékek megvásárlása előtt lehetőség van az értékesítési munkatársaktól egyedi termékbemutatókra, demó verziók telepítésére.
A partnereinkkel való szorosabb kapcsolattartás érdekében a fórumszolgáltatás mellett partnertalálkozókat szervezünk, ahol tájékoztatjuk a felhasználóinkat a legújabb fejlesztésekről, valamint a „Kérdezz – Felelek” program keretében személyesen is feltehetik a kérdéseiket a konzulenseinknek.
A szoftverek mélyebb megismerésére és a többrétű tudás megszerzésére oktatásokat szervezünk, így biztosítjuk, hogy a felhasználók a lehető legjobban ki tudják használni a programok által nyújtotta lehetőségeket.