Atigris Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Webcím: www.atigris.hu
E-mail cím: adminisztracio@atigris.hu
Bemutatkozás:
Atigris portfólió
Az Atigris Informatika a Microsoft licenszekre épülő, a Microsoft termékek minden előnyét kihasználni képes professzionális informatikai szolgáltatások nyújtására jött létre. Technológiai tanácsadó, megoldásszállító és infrastruktúra-üzemeltető cégként célunk, hogy segítsük ügyfeleinket az informatikai életciklus különböző fázisaiban, illetve a fázisok közötti átmenetekben. Munkatársaink tanácsadói szemléletű, mély technológiai tudással is rendelkező több éves szoftverfejlesztői, infrastruktúra és üzemeltetési területen szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberek. Tapasztalatunk jelentős a nagyvállalati környezetben előforduló folyamatok, rendszerek, technológiák használatában és azok integrálásában. Ezek közül is kiemelendő a Microsoft rendszerekre épülő megoldások kialakításában szerzett tapasztalat. Az általunk kínált szolgáltatások az üzleti célok és lehetséges megoldások azonosítását magába foglaló tervezéstől, az egyének és a szervezet felkészítésén, valamint a megoldás megvalósításán keresztül az elkészült rendszer üzemeltetéséig.
* Stratégiai tervezési szolgáltatások
* Infrastrukturális szolgáltatások
* Informatikai biztonság
* Üzemeltetési szolgáltatások
* Egyedi szoftver fejlesztési szolgáltatások
* Licencelési szaktanácsadás, licenc értékesítés
Stratégiai tervezési szolgáltatások: Vállalati IT stratégiai tervezés, vállalati architekturális tervezés, üzleti elemzések készítése, szolgáltatás kiértékelés, módszertani konzultáció, informatikai szervezet-fejlesztés, projekt menedzsment és minőségbiztosítás, képzéstervezés
Infrastrukturális szolgáltatások: A felhasználók és az üzleti rendszerek működéséhez szükséges alap infrastruktúra kialakítása. Informatikai infrastruktúra tervezési és migrációs projektek megvalósítása. Koncepcionális és rendszertervezés, megvalósítás. Rendszerfelügyeleti megoldások kialakítása, finomhangolása
Informatikai biztonság: Az informatikai biztonságot komplex kérdésként kezeljük. Meggyőződésünk, hogy csak akkor lehet egy cég életében az informatika biztonságos, ha nem részrendszerek laza összeköttetéseiként, hanem egy felülről, stratégiai szinten átgondolt, integrált, különböző fenyegetettségekre mindig a legmegfelelőbb megoldást nyújtó modulok egészeként kezeljük. Ennek kapcsán alakítottuk ki és hoztuk létre a Magyar Informatikai Biztonsági Központot, szerződtünk le a McAfee professzionális termékeinek szállítására, és egyedi, sérülékenységkezelő, illetve patch management folyamat megoldásainkkal is hatékonyan emeljük ügyfeleink IT rendszerének sérülékenységi szintjét. A magyar IT piacon egyedülálló módon azonban feladatunk nem ér véget a rendszerek, folyamatok bevezetésével, testreszabásával, hanem garantáljuk azt is, hogy az egyszer kialakított sérülékenység kezelési folyamat a szervezetben tovább él, az az üzemeltetés részévé válik.
Üzemeltetési szolgáltatások: Az informatikai rendszerek stabil működésének, az előforduló hibák gyors elhárításának és a felhasználói problémák hatékony kezelésének érdekében kínáljuk az ITIL módszertanra épülő üzemeltetési szolgáltatásainkat: terméktámogatás, üzemeltetési folyamatok kialakítása, szolgáltatási szint (SLA) mérés, rendszerfelügyeleti megoldások kialakítása, változásmenedzsment, távoli rendszerfelügyelet, stb. A teljes outsourcing jellegű IT üzemeltetési támogatástól (munkaállomás és kiszolgáló oldalon egyaránt) az egyszerű, time and material alapon működő, csak óradíjakat rögzítő szerződésekig állunk ügyfeleink rendelkezésére. Az általunk üzemeltetett rendszerek esetén garanciát adunk arra, hogy ezen rendszerek a Tervezett karbantartások leállásának kivételével minden esetben rendelkezésre állnak.
Egyedi szoftver fejlesztési szolgáltatások: A cégek többségénél a vállalati hatékonyság függ az informatika teljesítményétől, így alapvető elvárás, hogy az új informatikai rendszerek bevezetése és kifejlesztése határidőre történjen, a vállalati rendszerek integrálhatóak legyenek az üzleti folyamatoknak megfelelően, és a rendszerek üzemeltetésre való átadása és üzemeltetése is egyszerű legyen. Cégünk az esetek döntő részében megfelel ezen elvárásoknak, nagy gyakorlattal rendelkezünk egyedi, Microsoft alapú szoftver fejlesztések területén. A valós életből merített gyakorlatunk alapján elmondhatjuk, hogy a mi fejlesztéseinket alkalmazó Ügyfeleink visszatérő vendégekként újra és újra cégünket kérik fel a már meglévő megoldások tovább fejlesztésére, de leginkább az újonnan felmerülő Vállalati igények más területeken történő kielégítését célzó szoftver megoldások fejlesztésére is. Ami cégünk nagy előnye a többi fejlesztő céggel szemben: Mi nemcsak a szoftvert adjuk át, hanem azt rendszermérnökeink az Ügyfelek rendszerébe integrálják, illetve minden olyan üzemeltetési támogatást is megadnak, amely a szenzitív adatokkal dolgozó eszközök adatainak mentését, helyreállíthatóságát is garantálják a hosszútávú és biztonságos üzemeltetés során.
Licencelési szaktanácsadás, licenc értékesítés: Ma Magyarországon az ATIGRIS az egyetlen cég, amely 10 éves gyakorlati tapasztalataira építve professzionális licenszelési szaktanácsadást képes nyújtani partnereinek. Szakértő kollegáink az ügyfelek számára legkedvezőbb licensz megoldást ajánlják minden esetben, ettől sokszor még az esetleges csábító, de hosszabb távon az ügyfelek számára kevésbé költséghatékony akciós megoldások sem veszik el kedvünket. Példa nélküli módon a licenszelési folyamatok figyelését beépítettük az üzemeltetési szolgáltatásink közé, így azon ügyfelek, akik rendelkeznek Microsoft menedzsment eszközökkel (SMS vagy SCOM), gyakorlatilag havi szinten lehetnek képesek a licensz leltáraik up-to-date állapoton tartására és követésére. A licenszkövetési szaktanácsadási szolgáltatásink valóban hatékony módon működnek, a bevezetéstől számított 3 hónapon belül általában behozzák az árukat, gyakorlatilag csak azzal, hogy a vállalat nem használt, vagy pazarló módon telepített szoftver eszközeit számon tartják és vezetői döntés alapján azok használatát az elvárt szintre szorítják vissza. A szaktanácsadási szolgáltatások során az ügyfelekkel történt beszélgetések megtanítottak minket arra, hogy sok esetben az ügyfelek egyáltalán nincsenek tisztában a lehetőségeikkel, illetve azzal sem, hogy egyes szoftverek milyen feladatok ellátására képesek, így rendszeresen többet fizetnek a szoftver licenszekért, mint ahogy azt rendes működésük indokolttá tenné.