Ha mindent meg szeretne tudni a jól ismert rendszerek kevésbé ismert funkcióiról és leegyszerűsítené a napi IT-menedzsmentet cégénél, vegyen részt a 2022. november 17-ei ingyenes ManageEngine Meet up-on (Twentysix Budapest, 1061 Budapest, Király u. 26.), ahol az IT-biztonság, az IT-monitorozás, az IT-rendszerkezelés, az egységes végpontkezelés és az Active Directory területeit járják körbe a tudásukat és bevált gyakorlataikat megosztani kész szakemberek. Sőt, esettanulmány keretében mindent megtudhat a ManageEngine Site24x7 valós hatékonyságról is.
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött >>>
A kötetlen szakmai eszmecserét az MWT Solutions szervezi, a ManageEngine termékek forgalmazója Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Romániában is ellátja a megoldások szakmai képviseletét. Mivel az MWT Solutions 2007 óta működik együtt a ManageEngine-nel, így garantáltan olyanoktól szerezhet tudást, akik jobban ismerik a megoldásokat saját tenyerüknél. Itt a remek lehetőség, hogy megismerkedjen a magyarországi hivatalos ManageEngine közösséggel!
Lássuk, miről is lesz szó! Ha nem ismeri, mit rejt az AD-környezete és hogyan kezelheti vagy auditálhatja domainjét, akkor nincs egyedül! De ha kíváncsi arra, hogyan lehet ellenőrizni egy domaint egy auditing rendszer használatával, és ezzel szemben milyen előnyei vannak a ManageEngine jelentésfunkcióval rendelkező tartománykezelő rendszerének, akkor itt a helye! Szinte varázsütés lesz az Active Directory kezelése a dedikált rendszerrel, és rendkívül könnyen optimalizálhatóvá válik a jelszó-visszaállítás, akár a technikus, akár a felhasználó szemszögéből.
Amennyiben a gyanús felhasználói tevékenységeket is szeretné figyelni, ellenőrizheti az eseményeket, a hálózatokat egy átfogó SIEM-megoldással - a szakemberek azt is megmutatják, hogyan tudja a munkafolyamatok automatizálásával az IT-osztályt mentesíteni az ismétlődő feladatoktól.
Ha fejlett technológiai megoldásokkal javítaná a szervezeti egységek együttműködését, fontos, hogy kezelni tudja erőforrásait és egyszerűen nyomon tudja követni életciklusukat. A legjobb volna automatizálni a toborzási folyamatokat, és zökkenőmentessé tenni a beléptetést! A Service Desk eszköznek köszönhetően fenntarthatja a folyamatok következetességét és teljes mértékben ellenőrizheti őket. Könnyen delegálhat feladatokat más részlegeknek úgy, hogy naprakész marad. Ráadásul még egyszerűbb lehet a toborzási folyamata a Service Desk és az AD domain menedzsment rendszer integrációjának köszönhetően.
Természetesen, nem kell mindennek bonyolultnak lennie! Elég csak megnézni, milyen előnyökkel jár egy vállalat számára az integrált végpontkezelés bevezetése. Úgy végigmenni a folyamatokon, a javításoktól kezdve a harmadik féltől származó frissítésekig, hogy az új szoftverek konzolról történő telepítése egyszerre akár több eszközre is automatizált, illetve a szoftvertelepítési folyamat önkiszolgáló portál támogatásával elvégezhető, nem lehetetlen. Akárcsak a számítógépek és a mobil eszközök konfigurációit hatékonyan megvalósítani.