Új intranet portál alkalmazás az Atigristől

|

A Microsoft Office Sharepoint Server 2007 alapú portál megoldás egyedülálló módon támogatja az IT munkatársak, rendszer- és alkalmazásgazdák napi munkáját az egyén és a munkacsoportok, vezetők szintjén egyaránt.

A Microsoft Office Sharepoint Server 2007 alapú portál megoldás egyedülálló módon támogatja az IT munkatársak, rendszer- és alkalmazásgazdák napi munkáját az egyén és a munkacsoportok, vezetők szintjén egyaránt. A portál egységes, központi információforrást képez az egyes üzemeltetési feladatok ellátásához, könnyű és gyors hozzáférést biztosít a szabályzatokhoz, eljárásrendekhez, tudásbázishoz és képes a vállalatnál használt felügyeleti és menedzsment rendszerek (pl. MS System Center) által összegyűjtött adathalmaz elemzésére, áttekinthető megjelenítésére. A portál használatával az egyes munkatársak és az üzemeltetett rendszerek minőségi mutatói is jól kezelhetők, követhetők a számos kijelző és statisztikai modul segítségével. Az Atigris Informatika az első sorban több telephelyen, nagyszámú kiszolgálót és munkaállomást üzemeltető vállalatoknak szánt megoldás kialakítása során a vonatkozó ajánlások mellett felhasználta saját, nagyvállalati IT rendszerek üzemeltetésében szerzett gyakorlatát is. Néhány informatikán kívüli felhasználási terület: ● Cafeteria program támogatása o munkavállalói igények felmérése o automatikus és gyors igénybegyűjtés o igények értékelése, aggregációja o kimutatások o igényteljesítések nyomon követése o stb. - tipikus igény bejelentés - jóváhagyás - engedélyezés - igény-kielégítés - visszajelzés o folyamatok betartatása o formanyomtatványok használata o teljes körű adatgyűjtés, ami a pontos, minőségi feldolgozáshoz szükséges o kiértesítések, munkaszervezés automatizálás o nyomon követhetőség (hol akadt el, hol tart, mennyi időt vett igénybe, ki milyen gyorsan lép, stb.) o folyamatszervezéshez megfelelő bemenő információk állnak rendelkezése folyamatosan és percre készen - helpdesk vagy diszpécser jellegű munkamenetek kiszolgálása (típusigények gyűjtése, rendelkezésre álló erőforrások monitorozása, feladatkiosztás, teljesítés készre jelentése, stb.) - űrlapkezelés alapú ügyintézői munkák támogatása - vállalati belső igények gyűjtése, kielégítése (pl. karbantartók munkájának szervezése) - belső vállalati GYIK - tudásbázisok (gyors felépítés, karbantartás, keresés) - dokumentumok kezelése (nagy mennyiségű dokumentum tárolása, keresése, érvényességi idők kezelése): pl. vállalati belső szabályzatok, igazgatói utasítások, körlevelek, stb. - projektszerű működés támogatása o elektronikus feladatkiosztás és visszaellenőrzés o elemzések o statisztikák o nyomon követhetőség és számonkérés o határidő figyelés o projekt során keletkezett levelek és csatolmányaik automatikus archiválása (gyűjtés, tárolás, keresés, stb.) - szerződéstárak kezelése - egyszerű iktató funkció, amely képes a papír alapú kiváltására - szabadság nyilvántartás, engedélyezés - üzemi étkezde használatának támogatása o étlap publikálása o igények felvétele o minőségjavítása statisztikák alapján o gazdaságosság növelése (miből mennyit vegyek a főzéshez) o visszajelzések (név nélkül: finom, ehetetlen, szívesen ennék több főzeléket, stb) - vállalati eseménynaptár

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.